Ως μαθητής της Ιωνιδείου Σχολής, σας στέλνω αυτό το μήνυμα για να σας εκφράσω τη δυσαρέσκεια μου,όσον αφορά την απόφασή σας για το άρθρο 18. Εγώ για να πάω σε αυτό το σχολείο, στερήθηκα πολλά πράγματα. Όταν οι φίλοι μου ήταν έξω και παίζανε, εγώ καθόμουν μέσα στο σπίτι και διάβαζα για να περάσω στις εξετάσεις. Και όχι μόνο αυτό! Έχασα επαφές με σχεδόν όλους τους φίλους μου και μόλις ξεκίνησε η σχολική χρονιά έπρεπε να προσαρμοστώ στις καινούργιες συνθήκες. Επίσης, οι μόνοι που θα επωφεληθούν θα είναι τα φροντιστήρια και οι μαθητές που δεν κατάφεραν να περάσουν στις πρώτες εξετάσεις και θα τους δοθεί απλώς μια δεύτερη ευκαιρία. Αφού έχουμε Δημοκρατία, έπρεπε τουλάχιστον να ρωτήσετε τα 15μελή ή τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων. Και τώρα η κύρια ΕΡΏΤΗΣΗ: Ποιος είναι ο λόγος να το κάνετε αυτό και ποια είναι η αφορμή; Πάντως έχω να πω πως αν ολοκληρωθεί η απόφαση θα βρείτε απέναντί σας τους μαθητές και τους γονείς των Σχολείων.
Ως μαθητής της Ιωνιδείου Σχολής, σας στέλνω αυτό το μήνυμα για να σας εκφράσω τη δυσαρέσκεια μου,όσον αφορά την απόφασή σας για το άρθρο 18. Εγώ για να πάω σε αυτό το σχολείο, στερήθηκα πολλά πράγματα. Όταν οι φίλοι μου ήταν έξω και παίζανε, εγώ καθόμουν μέσα στο σπίτι και διάβαζα για να περάσω στις εξετάσεις. Και όχι μόνο αυτό! Έχασα επαφές με σχεδόν όλους τους φίλους μου και μόλις ξεκίνησε η σχολική χρονιά έπρεπε να προσαρμοστώ στις καινούργιες συνθήκες. Επίσης, οι μόνοι που θα επωφεληθούν θα είναι τα φροντιστήρια και οι μαθητές που δεν κατάφεραν να περάσουν στις πρώτες εξετάσεις και θα τους δοθεί απλώς μια δεύτερη ευκαιρία. Αφού έχουμε Δημοκρατία, έπρεπε τουλάχιστον να ρωτήσετε τα 15μελή ή τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων. Και τώρα η κύρια ΕΡΏΤΗΣΗ: Ποιος είναι ο λόγος να το κάνετε αυτό και ποια είναι η αφορμή; Πάντως έχω να πω πως αν ολοκληρωθεί η απόφαση θα βρείτε απέναντί σας τους μαθητές και τους γονείς των Σχολείων.