Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΤΑΜΠΑΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | 29 Απριλίου 2020, 21:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κα υπουργέ, είμαι καθηγητής μαθηματικών σε Λύκειο αγροτικής περιοχής της Κεντρικής Ελλάδας και θα ήθελα να ενώσω τη φωνή μου με όλες τις φωνές αγωνίας όλων των συναδέλφων που διδάσκουν στη Γ΄ Λυκείου. Αναφέρομαι προφανώς στα 7ωρα που θέλετε να καταργήσετε. Ήταν το πρώτο σχολικό έτος που είχαμε την άνεση να διδάξουμε το μάθημά μας με μία σχετική άνεση χρόνου. Οι μαθητές μας ήταν ικανοποιημένοι με αυτό και όλοι λέγαμε "Επιτέλους έγινε και μία αλλαγή προς το καλύτερο." Δυστυχώς όμως, απ' ότι φαίνεται, ήταν πολύ καλό για να είναι αληθινό. Γνωρίζετε καλύτερα από μένα ότι όλες οι θεσμικές αλλαγές κρίνονται στην πράξη κυρίως από το πόσο εξυπηρετούν τη σωστή λειτουργία και αποδοτικότητα όσων επηρεάζονται από αυτές. Ξέρετε, κανείς δεν μπορεί να πείσει κανέναν από όσους βιώνουν καθημερινά την πραγματικότητα της Γ΄ Λυκείου - και μιλάω αποκλειστικά και μόνο για τους διδάσκοντες και τους μαθητές - ότι μία κατάστσαη που ήταν ήδη αφόρητη για όλους τους εμπλεκόμενους (οι αιτίες είναι πολλές) και που κάτι φάνηκε πως πάει να αλλάξει προς το καλύτερο με την αύξηση των ωρών διδασκαλίας στα εξεταζόμενα μαθήματα, ξαφνικά και ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΕΙΣΤΙΚΟ ΛΟΓΟ επιθυμείται να την ακυρώσετε και να επαναφέρετε το καθεστώς της αδιαφορίας και του αδιάκοπου "κυνηγιού" της εξεταστέας ύλης. Πραγματικά, αμφιβάλλω αν υπάρχουν γνώμες είτε μαθητών είτε εκπαιδευτικών που διδάσκουν στην Γ' Λυκείου που να συμφωνούν με την αλλαγή αυτή. Κρίμα, επειδή ενώ η αλλαγή αυτή που εξεγγείλατε (κατάργηση εφταώρου) δεν έχει κανένα πολιτικό πρόσημο που να σας κάνει να ξεχωρίζετε από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία, το μόνο που καταφέρνει ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ (αν σας ενδιαφέρει φυσικά) είναι το πισωγύρισμα στο καθεστώς της αδιαφορίας και εν τέλει της ανυπαρξίας της Γ΄ Λυκείου. Ελπίζω ότι έστω και την τελευταία στιγμή θα αφουγκραστείτε τις φωνές αγωνίας μαθητών και εκπαιδευτικών για την ακύρωση της αλλαγής αυτής. Με τιμή, Κωνσταντίνος Ταμπάκος μαθηματικός