Δίδυμοι μαθητές Α Γυμνασίου, ο ένας φοιτά στο Μουσικό Σχολείο και μεταφέρεται δωρεάν από την Περιφέρεια, ο άλλος φοιτά στο Πρότυπο Γυμνάσιο και πληρώνει καθημερινά τα κόμιστρα! Η οικογένεια που προέρχονται έχει χαμηλά εισοδήματα.
Τι πρέπει να γίνει? Πρέπει να σταματήσει το παιδί να πηγαίνει στο Πρότυπο ή η Πολιτεία να διορθώσει την ανισονομία?
Το δεύτερο είναι απλό, απλά διαγράφει το εξής «Η ευθύνη και τα έξοδα μετακίνησης του μαθητή για την πλήρη φοίτησή του και για τη συμμετοχή του στους ομίλους βαρύνουν τους ασκούντες τη γονική του μέριμνα ή τον γονέα που έχει την επιμέλεια».
Το πρώτο είναι πληγή στο παιδί.
Δίδυμοι μαθητές Α Γυμνασίου, ο ένας φοιτά στο Μουσικό Σχολείο και μεταφέρεται δωρεάν από την Περιφέρεια, ο άλλος φοιτά στο Πρότυπο Γυμνάσιο και πληρώνει καθημερινά τα κόμιστρα! Η οικογένεια που προέρχονται έχει χαμηλά εισοδήματα. Τι πρέπει να γίνει? Πρέπει να σταματήσει το παιδί να πηγαίνει στο Πρότυπο ή η Πολιτεία να διορθώσει την ανισονομία? Το δεύτερο είναι απλό, απλά διαγράφει το εξής «Η ευθύνη και τα έξοδα μετακίνησης του μαθητή για την πλήρη φοίτησή του και για τη συμμετοχή του στους ομίλους βαρύνουν τους ασκούντες τη γονική του μέριμνα ή τον γονέα που έχει την επιμέλεια». Το πρώτο είναι πληγή στο παιδί.