Το υπουργείο θα πρέπει α) Να απολογηθεί και β) να αποζημειώσει τους Ελληνες γονείς - φορολογούμενους διότι παρά την εισαγωγή του μαθήματος των Αγγλικών σε όλες τις τάξεις του Δημοτικού - Γυμνασίου - Λυκείου εδώ και πολλά πολλά χρόνια, η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών, αναγκάζεται να καταφύγει στην ιδιωτική εκπαίδευση. Το Ελληνικό Σχολείο δε δίνει κάποια μορφή πιστοποίησης για γνώση ξένης γλώσσας, και αυτό παραμένει ένα από τα βασικά ζητούμενα.
Προσωπικά θεωρώ απαράδεκτη την εισαγωγή μή ειδικών (ΠΕ06) στα νήπια και τουλάχιστον άκαιρη την εκμάθηση ξένης γλώσσας σε παιδιά αυτής της ηλικίας. Ας μην παρασυρόμαστε από τις εξαιρέσεις των γονειών που έχουν την ικανότητα να "διδάξουν" στα παιδιά τους - ως μητρική - τη δεύτερη γλώσσα, από πολύ μικρή ηλικία. Σπατάλη Δημοσίου χρήματος χωρίς αντίκρυσμα! Ας χρησιμοποιηθούν οι εκπαιδευτικοί ξένων γλωσσών (αν περισσεύουν, όπως ακούγεται) σε άλλες δομές που υπάρχουν ελλείψεις
Το υπουργείο θα πρέπει α) Να απολογηθεί και β) να αποζημειώσει τους Ελληνες γονείς - φορολογούμενους διότι παρά την εισαγωγή του μαθήματος των Αγγλικών σε όλες τις τάξεις του Δημοτικού - Γυμνασίου - Λυκείου εδώ και πολλά πολλά χρόνια, η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών, αναγκάζεται να καταφύγει στην ιδιωτική εκπαίδευση. Το Ελληνικό Σχολείο δε δίνει κάποια μορφή πιστοποίησης για γνώση ξένης γλώσσας, και αυτό παραμένει ένα από τα βασικά ζητούμενα. Προσωπικά θεωρώ απαράδεκτη την εισαγωγή μή ειδικών (ΠΕ06) στα νήπια και τουλάχιστον άκαιρη την εκμάθηση ξένης γλώσσας σε παιδιά αυτής της ηλικίας. Ας μην παρασυρόμαστε από τις εξαιρέσεις των γονειών που έχουν την ικανότητα να "διδάξουν" στα παιδιά τους - ως μητρική - τη δεύτερη γλώσσα, από πολύ μικρή ηλικία. Σπατάλη Δημοσίου χρήματος χωρίς αντίκρυσμα! Ας χρησιμοποιηθούν οι εκπαιδευτικοί ξένων γλωσσών (αν περισσεύουν, όπως ακούγεται) σε άλλες δομές που υπάρχουν ελλείψεις