• Σχόλιο του χρήστη 'Α. Θ.' | 29 Απριλίου 2020, 22:13

    Αξιότιμη κυρία Κεραμέως, είμαι μαθήτρια στην δευτέρα γυμνασίου σε πρότυπο γυμνάσιο και ξέρω πως όλοι συμμαθητές μου και οι συμμαθήτριές μου καθώς και εγώ σίγουρα προσπαθήσαμε πάρα πολύ για την εισαγωγή μας στο Πρότυπο σχολείο. Αυτή η προσπάθεια χρειαζόταν υπομονή, επιμονή, πολλή μελέτη καθώς και μεγάλη αυτοπεποίθηση για ένα παιδί αυτής της ηλικίας . Όλοι μας υπομείναμε στην προσπάθεια με την προϋπόθεση πως θα φοιτουμε σε ενα εξαίρετο σχολείο για τα επόμενα έξι χρόνια.Θεωρώ πως πρέπει να εξαιρεθούν από το άρθρο 18 τα παιδιά που φοιτούν ήδη σε πρότυπο γυμνάσιο δηλαδή οι σημερινοί μαθητές της Α και της Β γυμνασίου. Το θεωρώ πολύ ψυχοφθόρο να δώσουμε ξανά εξετάσεις για να αποδείξουμε την αριστεία μας, την οποία αποδεικνύουμε κάθε μέρα διαβάζοντας, προσπαθώντας για το καλύτερο και σίγουρα σχεδόν όλοι κατακτώντας υψηλούς βαθμούς σε κάθε τετράμηνο καθώς και στον συνολικό μέσο όρο. Από προσωπική εμπειρία δεν ήταν εύκολη η προσαρμογή σε αυτό το σχολείο τόσο στο ψυχολογικό κομμάτι όσο και στο μαθησιακό. Αυτές οι εξετάσεις θα μας απομακρυνουν από κάθε εξωσχολική δραστηριότητα και θα μας γεμίσουν με ένα κακό άγχος που θα οφείλεται στο ότι μπορεί να χάσουμε το σχολείο μας, τους φίλους μας και ίσως αν αποτυχουμε ότι θα πρέπει να ξαναπροσαρμοστουμε σε ένα νεο σχολικό περιβάλλον. Ακόμη δεν γίνεται να εξαρτάται το μέλλον μας και η ψυχολογία μας στο σχολείο από μια εξέταση δύο ωρών στην οποία μπορεί να συμβεί οτιδήποτε που να μας αποπροσανατολίσει και να μας κάνει να χάσουμε ότι προσπαθούσαμε τρία χρόνια. Με μια τέτοια αποτυχία όλοι μας θα νιώσουμε τεράστια θλίψη και σίγουρα θα χαθεί όλη η αυτοπεποίθηση μας και στην θέση της θα μπει μια μεγάλη απογοήτευση. Θεωρείτε λοιπόν πως είναι σωστό να συμβούν όλα αυτά για να αποδείξουμε πως είμαστε άριστοι; Πώς είναι δυνατόν να είναι κάτι τέτοιο δίκαιο; Πάντως σας διαβεβαιώνω πως αν γνώριζα ότι θα συμβεί αυτό στο μέλλον ίσως να μην είχα προσπαθήσει καν στις εξετάσεις της Α γυμνασίου καθώς και πολλά αλλά παιδιά που γνωρίζω. Με εκτίμηση, Μαθήτρια Προτύπου σχολείου