Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ειρήνη | 29 Απριλίου 2020, 22:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Έζησα με τη μεγάλη μου κόρη 1-2-3η δημοτικού με 24 παιδιά. Η δασκάλα που τα είχε πρώτη και δευτέρα δεινοπάθησε και με πάρα πολύ κόπο κατάφερνε καθημερινά να ολοκληρωθεί το μάθημα. Στην 3η δημοτικού τα πράγματα ήταν πολύ χειρότερα για τη δασκάλα εκείνης της χρονιάς. Ολοκληρώθηκε η χρονιά με πάρα πολλές δυσκολίες και στα μαθήματα και στο να υπάρχει ησυχία στην τάξη. Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες δυσκολεύονταν αφάνταστα κ συχνά αδικούνταν στο να μπορέσουν να παρακολουθήσουν όπως τους αξιζει το μάθημα. Στην 4η δημοτικού έφυγαν 5 παιδιά γιατί πραγματικά δεν μπορούσε να γίνει μάθημα όπως θα έπρεπε. Ειχαν την οικονομικη δυνατότητα τα 3 και πήγαν σε ιδιωτικά. Τα 2 άλλαξαν σχολείο. Στην 5η έφυγε άλλο ένα. Από την 4η ομως που έμειναν 19 ώς κ την 6η που ήταν 18 το μάθημα ήταν πολύ καλύτερο για όλους (εκπαιδευτικούς και δασκάλους). Τώρα η μικρή που πάει δημοτικό είναι 14 παιδιά στο τμήμα. Ονειρικό μάθημα για όλους. Και για τη δασκάλα και για τα παιδιά. Εχουν και το χρόνο να συζητησουν και θεματα που τους απασχολουν στο σχολικό περιβάλλον και είναι πολυ καλές και ήρεμες οι συνθήκες για όλους. Ανθρωπινες, αυτές που θα ήθελε η κάθε μητέρα για το παιδί της. Το έζησα και με τα 2 μου παιδιά. Τα πολλά παιδιά σε μια τάξη δεν κάνουν τη μαθηση πιο εύκολη, αλλά αντιθετα δυσχεραίνουν το έργο των μαθητών αλλά και των εκπαιδευτικών.( Ακόμα και την ανθρώπινη επικοινωνία μεταξύ του δασκάλου και των παιδιών.) Μην τα αυξήσετε και άλλο. Θα είναι τρομερό λάθος. Ειναι που είναι δύσκολες οι συνθήκες και λόγω κορωνοιού. Μην τις κάνετε πιο δύσκολες και με παραπάνω παιδιά ανά τμήμα. Δε θα προσφέρει τίποτα στα παιδιά αλλά ούτε και στους εκπαιδευτικούς. Το αντίθετο. Βοηθήστε τη σύγχρονη, δημόσια παιδεία. Αρκετά έχει ταλαιπωρηθεί διαχρονικά. Μην βάζετε και άλλα προβλήματα εκεί που δεν χρειάζεται. Βοηθήστε τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς. Μην αυξήσετε και άλλο τον αριθμό μαθητών ανά τάξη-τμήμα.