Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Βέργος | 29 Απριλίου 2020, 22:34
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, Η ομάδα προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών περιλαμβάνει πληθώρα σχολών κοινωνικών σπουδών και απουσιάζει το βασικό μάθημα της Κοινωνιολογίας. Η συγκεκριμένη ρύθμιση του σχεδίου νόμου είναι λανθασμένη γιατί αδικεί τους μαθητές που θα σπουδάσουν σε πανεπιστημιακά τμήματα κοινωνικών σπουδών. Μια εύλογη και ορθολογική λύση στο πρόβλημα είναι η διατήρηση της Κοινωνιολογίας ως πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος. Ο εξοστρακισμός της Κοινωνιολογίας από εξεταζόμενο μάθημα θεωρείται τεράστιο ολίσθημα που πλήττει τον σύγχρονο, κοινωνικό, επιστημονικό αλλά και το γνωστικό χαρακτήρα της εκπαίδευσης. Τα Λατινικά, θα μπορούσαν, αν κρίνεται απαραίτητο να ενταχθούν ως επιλεγόμενο εξεταζόμενο μάθημα βαρύτητας, για την είσοδο στις Φιλοσοφικές Σχολές. Με εκτίμηση, Παναγιώτης Β.