Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΖΑΦΕΙΡΟΥΛΑ ΛΕΜΟΝΗ | 29 Απριλίου 2020, 22:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το πολύπαθο μάθημα της Κοινωνιολογίας που με συνέπεια διδάσκω στα ελληνικά λύκεια από το 1989, καλλιεργεί στους μαθητές και στις μαθήτριες κριτική και συνδυαστική σκέψη, προβληματίζει τα άτομα και τα ωθεί να αναζητούν και να κατανοούν σε βάθος ότι συμβαίνει γύρω μας. Παρέχει εφόδια για την ενήλικη ζωή , αναπτύσσει κοινωνικές δεξιότητες, δημιουργεί ελεύθερες και ανεξάρτητες προσωπικότητες, με αμφισβήτηση με στόχους με όραμα. Σε 183 τμήματα των Πανεπιστημιακών σπουδών διδάσκεται η Κοινωνιολογία στις Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες κι αυτό αρκεί για να πειστεί η πολιτική ηγεσία ότι η Κοινωνιολογία επιβάλλεται να παραμείνει στα Πανελλήνια εξεταζόμενα μαθήματα. Πρώτος απ όλους ο Πρωθυπουργός μας που έχε σπουδάσει Κοινωνικές Επιστήμες έπρεπε να υπεραμυνθεί της παραμονής του μαθήματος!!