Η εξαιρετικά αόριστη αναφορά σε εργαστήρια δεξιοτήτων, δυστυχώς μου φέρνει στο νου τα περίφημα κέντρα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, τις άπειρες περιβαλλοντικές "δράσεις" και όλους τους συναφείς διαγωνισμούς. Με το διαγωνισμό κατασκευής "ξύλινης φωλιάς για πουλιά" , έχουν φτάσει να συνταξιοδοτηθούν συνάδελφοι. Με την υποχρέωση ενασχόλησης - και καλά- με κάποιο πρόγραμμα γίνονται οι εκδρομές στα σχολεία. Τα παιδιά παριστάνουν ότι ενδιαφέρονται, οι συνάδελφοι ότι ασχολούνται και οι προϊστάμενοι ότι τους πιστεύουν για να μην χάνονται οι εκδρομές. Αν δεν υπάρχει πολύ συγκεκριμένο πρόγραμμα, που να αναφέρεται σε πραγματικά ενδιαφέροντα θέματα , που να παρακινούν όντως τους μαθητές και να έχουν τη λιγότερη δυνατή ανάγκη γραφειοκρατικής διεκπεραίωσης, θα φτιάξετε μια νέα τάξη "λουφαδόρων" που απλώς θα κάνουν copy-paste ή μετάφραση σε ήδη υπάρχουσες εργασίες. Επιπλέον, σε ποιες ώρες και στα πλαίσια ποιου ακριβώς μαθήματος θα γίνονται αυτά; Αν μιλάτε για απασχόληση εκτός σχολικού ωραρίου μαθητών ή/και εκπαιδευτικών, απλά ξεχάστε το. Αν πρόκειται για το ιστορικό ανέκδοτο της διαθεματικής προσέγγισης και της αειφόρου ανάπτυξης , επίσης ξεχάστε το.
Βρείτε ώρες, κόψτε από Θρησκευτικά (έλεος!!!!) , κόψτε από Αρχαία (οι τραγικοί μας ποιητές δεν ζουν για να γράψουν άλλα έργα) βάλτε στο ωρολόγιο πρόγραμμα κάτι νέο και ενδιαφέρον, επιτέλους!!!!
Η εξαιρετικά αόριστη αναφορά σε εργαστήρια δεξιοτήτων, δυστυχώς μου φέρνει στο νου τα περίφημα κέντρα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, τις άπειρες περιβαλλοντικές "δράσεις" και όλους τους συναφείς διαγωνισμούς. Με το διαγωνισμό κατασκευής "ξύλινης φωλιάς για πουλιά" , έχουν φτάσει να συνταξιοδοτηθούν συνάδελφοι. Με την υποχρέωση ενασχόλησης - και καλά- με κάποιο πρόγραμμα γίνονται οι εκδρομές στα σχολεία. Τα παιδιά παριστάνουν ότι ενδιαφέρονται, οι συνάδελφοι ότι ασχολούνται και οι προϊστάμενοι ότι τους πιστεύουν για να μην χάνονται οι εκδρομές. Αν δεν υπάρχει πολύ συγκεκριμένο πρόγραμμα, που να αναφέρεται σε πραγματικά ενδιαφέροντα θέματα , που να παρακινούν όντως τους μαθητές και να έχουν τη λιγότερη δυνατή ανάγκη γραφειοκρατικής διεκπεραίωσης, θα φτιάξετε μια νέα τάξη "λουφαδόρων" που απλώς θα κάνουν copy-paste ή μετάφραση σε ήδη υπάρχουσες εργασίες. Επιπλέον, σε ποιες ώρες και στα πλαίσια ποιου ακριβώς μαθήματος θα γίνονται αυτά; Αν μιλάτε για απασχόληση εκτός σχολικού ωραρίου μαθητών ή/και εκπαιδευτικών, απλά ξεχάστε το. Αν πρόκειται για το ιστορικό ανέκδοτο της διαθεματικής προσέγγισης και της αειφόρου ανάπτυξης , επίσης ξεχάστε το. Βρείτε ώρες, κόψτε από Θρησκευτικά (έλεος!!!!) , κόψτε από Αρχαία (οι τραγικοί μας ποιητές δεν ζουν για να γράψουν άλλα έργα) βάλτε στο ωρολόγιο πρόγραμμα κάτι νέο και ενδιαφέρον, επιτέλους!!!!