Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Χριστίνα | 29 Απριλίου 2020, 23:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο νηπιαγωγείο η γνώση προσεγγίζεται ολιστικά, διαθεματικά, αβίαστα, βιωματικά... έτσι θα πρέπει να προσεγγίζεται η γνώση σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Αντί γι αυτο, σύμφωνα με το νέο πολυνομοσχέδιο η νέα κυβέρνηση στοχεύει στον κατακερματισμό της γνώσης και στο νηπιαγωγείο. Απαράδεκτο, αντιεπιστημονικό, αντιπαιδαγωγικό... λυπάμαι πολύ! Θυμώνω ακομη περισσότερο!