Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Αλεξάνδρα | 30 Απριλίου 2020, 00:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θέλω να θέσω τα εξής ερωτήματα 1. Επιδιώκουμε ως κράτος τη Γλωσσομάθεια ή όχι, με δεδομένο ότι βασιζόμαστε στον τουρισμό; 2. Θα συνεχίσουν τα παιδιά μας στο δημοτικό να κάνουν τη Β΄ Ξένη Γλώσσα, για την οποία υπάρχει εκπαιδευτικός διαθέσιμος, παραγνωρίζοντας την επιθυμία τους? 3. Θα συνεχίσει να διδάσκεται Β΄ Ξένη Γλώσσα σε τμήματα 27, αλλά ακόμα και 30 παιδιών, επειδή τα τμήματα της Β΄Ξένης Γλώσσας δεν πρέπει να είναι περισσότερα από τα τμήματα της Γενικής παιδείας; Έτσι συναντάμε σχολεία, στα οποία η μια Β΄Ξένη Γλώσσα διδάσκεται σε 15 παιδιά (1 τμήμα) και η άλλη σε άλλο τμήμα με 30 παιδιά, διότι τα 45 παιδιά της τάξης, που φτάχνουν 2 τμήματα γενικής παιδείας, επιτρέπεται να φτιάξουν μόνο 2 τμήματα Β΄ Ξένης Γλώσσας. Δεν θεωρώ λογικό κάτι τέτοιο. Ούτε βέβαια θεωρώ λογικό να τους επιβληθεί να διδάσκονται γλώσσα που δεν επιθυμούν. 4. Τι θα γίνει με το Κρατικό Πτυχίο Γλωσσομάθειας? 5. Αναφέρεται ενίσχυση της διδασκαλίας των Ξένων Γλωσσών, όμως περιγράφεται μόνο αύξηση στις ώρες διδασκαλίας των αγγλικών, γλώσσας που όλα ή σχεδόν όλα τα παιδιά διδάκονται στα φροντιστηρια, πράγμα που δε συμβαίνει τόσο με τη Β΄Ξένη Γλώσσα, για την οποία βασιζόμαστε περισσότερο στο σχολείο. Τι θα γίνει με τη Β΄Ξένη Γλώσσα?