Επί του άρθρου 18 §§ 1,7.
Είμαι πατέρας δύο μαθητών του Προτύπου Λυκείου Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης. Ίσως θεωρηθώ από πολλούς «τυχερός», γιατί τα παιδιά μου δεν «απειλούνται» από το άρθρο 18 §1. Παρόλα ταύτα, θεωρώ υποχρέωσή μου να εκφράσω την άποψή μου. Θέτω λοιπόν το εξής ερώτημα:
Σε ένα Δημοκρατικό πολίτευμα, όπου κυρίαρχες αξίες είναι η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και η ΙΣΟΝΟΜΙΑ, πώς επιτρέπεται το νέο νομοσχέδιο να διαχωρίζει τους μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων από τους μαθητές των Πειραματικών;
Συγκεκριμένα, γιατί ενώ οι μαθητές των Πειραματικών Γυμνασίων, καταθέτοντας απλά μία αίτηση και συμμετέχοντας σε μία ΚΛΗΡΩΣΗ, θεωρούνται ικανοί να συνεχίσουν την φοίτησή τους στα συνδεδεμένα Πειραματικά Λύκεια επόμενης βαθμίδας; Αντίθετα, γιατί οι μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων, οι οποίοι υποβλήθηκαν στην ηλικία των 12 (!!!) ετών σε εξετάσεις ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ αποδεικνύοντας την ΑΡΙΣΤΕΙΑ τους αλλά και την ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ τους, καλούνται να υποβληθούν ξανά στην ίδια δοκιμασία;
Επί του άρθρου 18 §§ 1,7. Είμαι πατέρας δύο μαθητών του Προτύπου Λυκείου Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης. Ίσως θεωρηθώ από πολλούς «τυχερός», γιατί τα παιδιά μου δεν «απειλούνται» από το άρθρο 18 §1. Παρόλα ταύτα, θεωρώ υποχρέωσή μου να εκφράσω την άποψή μου. Θέτω λοιπόν το εξής ερώτημα: Σε ένα Δημοκρατικό πολίτευμα, όπου κυρίαρχες αξίες είναι η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και η ΙΣΟΝΟΜΙΑ, πώς επιτρέπεται το νέο νομοσχέδιο να διαχωρίζει τους μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων από τους μαθητές των Πειραματικών; Συγκεκριμένα, γιατί ενώ οι μαθητές των Πειραματικών Γυμνασίων, καταθέτοντας απλά μία αίτηση και συμμετέχοντας σε μία ΚΛΗΡΩΣΗ, θεωρούνται ικανοί να συνεχίσουν την φοίτησή τους στα συνδεδεμένα Πειραματικά Λύκεια επόμενης βαθμίδας; Αντίθετα, γιατί οι μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων, οι οποίοι υποβλήθηκαν στην ηλικία των 12 (!!!) ετών σε εξετάσεις ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ αποδεικνύοντας την ΑΡΙΣΤΕΙΑ τους αλλά και την ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ τους, καλούνται να υποβληθούν ξανά στην ίδια δοκιμασία;