Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 56 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄Σχόλιο του χρήστη Γονεύς μαθητού Ευαγγελικής Σχολής Ν.Σ. | 30 Απριλίου 2020, 01:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εάν το κράτος έχει συνέχεια όπως διατείνεται η υπουργός, θα πρέπει να εμπιστεύεται την κρίση των παρελθόντων νομοθετικών σωμάτων που θέσπ τον υφιστάμενο τρόπο μετάβασης από μια εκπαιδευτική βαθμίδα στην άλλη, ή, σε κάθε περίπτωση, να περιμένει μέχρι να ολοκληρωθεί ένας κύκλος του εκπαιδευτικού προγράμματος ώστε να αποτιμηθεί το όποιο ώφελος/ζημία πριν εισηγηθεί οιαδήποτε αλλαγή. Τι σημαίνει αυτό; Παρακολουθούμε την πορεία των μαθητών, αφήνουμε εκείνους που εισήλθαν με συγκεκριμένο νομικό πλαίσιο στα Π.Σ. να ολοκληρώσουν τον κύκλο τους και μετά, ψύχραιμα, εφόσον αποδειχθεί πέραν πάσης αμφιβολίας ότι το αποτέλεσμα δεν είναι το επιδιωκόμενο, εισηγούμαστε αναθεωρήσεις. Αδυνατώ λοιπόν να καταλάβω με ποιο σκεπτικό γίνεται η εισήγηση να υποβληθούν σε ξαφνικές εξετάσεις παιδιά της α' και β' γυμνασίου μεσούσης της φοίτησής τους. Γιατί δεν τα αφήνουν να αποφοιτήσουν και να εκτιμηθεί σε 2 χρόνια αν η περιβόητη αριστεία πράγματι υφίσταται πλήγμα λόγω της χαλάρωσης κάποιων παιδιών που πιθανολογείται πως θεωρούν ότι βολεύτηκαν. Οι επιδόσεις τους πάντως στην Ευαγγελική Σχολή που γνωρίζω από πρώτο χέρι λένε εντελώς άλλα...