Πως επιτυγχάνεται ο σκοπός της ενίσχυσης και διεύρυνσης του θεσμού των Πρότυπων και Πειραματικών σχολείων όταν καταργούνται τα ιστορικά Πειραματικά Σχολεία ΠΣΠΑ,ΠΣΠΘ,ΠΣΠΠ,για να αντικατασταθούν με πρότυπα ; Για να αποκτήσουμε περισσότερα Πρότυπα , μπορούμε να ιδρύσουμε περισσότερα Πρότυπα σχολεία σε όλη την περιφέρεια . Εάν αυτό δεν είναι εφικτό να γίνει άμεσα, τότε ας δημιουργηθούν οι προυποθέσεις να ολοκληρωθεί σε βάθος χρόνου. Δεν είναι λύση να καταργούμε σχολεία που εκπληρώνουν το σκοπό τους ,διακρίνονται σε βάθος δεκαετιών και διαγράφουν μια τόσο λαμπρή πορεία.Η επιτυχία τους οφείλεται στις αρχές της ισότητας , του σεβασμού και της αποδοχής και όχι του ανταγωνισμού.Με τον νέο τρόπο λειτουργίας , δηλαδή με τις εξετάσεις στην ΣΤ' δημοτικού, πολλοί από τους μαθητές της ΣΤ' τάξης του Πειραματικού που θα έχουν δώσει εξετάσεις εισαγωγής στο Πρότυπο Γυμνάσιο που συστεγάζεται το σχολείο τους θα απορρίπτονται και δεν θα καταφέρνουν να προχωρήσουν στην επόμενη τάξη του σχολείου τους (α' τάξη πρότυπου γυμνασίου) και έτσι θα αναγκάζονται να πάνε σε άλλο σχολείο με την αίσθηση ότι είναι αποτυχημένοι επειδή το σχολείο τους στην επόμενη τάξη προορίζεται για τους άριστους και μόνο. Έτσι η συνέχεια , η εξέλιξη και το χτίσιμο της προσωπικότητας μέσω της σταθερότητας που πρεσβεύει ένα ενιαίο σε όλες του τις βαθμίδες Πειραματικό Σχολείο , δίνουν τη θέση τους στην αποτυχία και στην απόρριψη.
Πως επιτυγχάνεται ο σκοπός της ενίσχυσης και διεύρυνσης του θεσμού των Πρότυπων και Πειραματικών σχολείων όταν καταργούνται τα ιστορικά Πειραματικά Σχολεία ΠΣΠΑ,ΠΣΠΘ,ΠΣΠΠ,για να αντικατασταθούν με πρότυπα ; Για να αποκτήσουμε περισσότερα Πρότυπα , μπορούμε να ιδρύσουμε περισσότερα Πρότυπα σχολεία σε όλη την περιφέρεια . Εάν αυτό δεν είναι εφικτό να γίνει άμεσα, τότε ας δημιουργηθούν οι προυποθέσεις να ολοκληρωθεί σε βάθος χρόνου. Δεν είναι λύση να καταργούμε σχολεία που εκπληρώνουν το σκοπό τους ,διακρίνονται σε βάθος δεκαετιών και διαγράφουν μια τόσο λαμπρή πορεία.Η επιτυχία τους οφείλεται στις αρχές της ισότητας , του σεβασμού και της αποδοχής και όχι του ανταγωνισμού.Με τον νέο τρόπο λειτουργίας , δηλαδή με τις εξετάσεις στην ΣΤ' δημοτικού, πολλοί από τους μαθητές της ΣΤ' τάξης του Πειραματικού που θα έχουν δώσει εξετάσεις εισαγωγής στο Πρότυπο Γυμνάσιο που συστεγάζεται το σχολείο τους θα απορρίπτονται και δεν θα καταφέρνουν να προχωρήσουν στην επόμενη τάξη του σχολείου τους (α' τάξη πρότυπου γυμνασίου) και έτσι θα αναγκάζονται να πάνε σε άλλο σχολείο με την αίσθηση ότι είναι αποτυχημένοι επειδή το σχολείο τους στην επόμενη τάξη προορίζεται για τους άριστους και μόνο. Έτσι η συνέχεια , η εξέλιξη και το χτίσιμο της προσωπικότητας μέσω της σταθερότητας που πρεσβεύει ένα ενιαίο σε όλες του τις βαθμίδες Πειραματικό Σχολείο , δίνουν τη θέση τους στην αποτυχία και στην απόρριψη.