Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο και τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, όπου το παιδί δεν έχει καν ολοκληρωμένη συνείδηση αυτών των πραγμάτων, μόνο αρνητικές συνέπειες μπορεί να επιφέρει στο παιδί και μόνο λόγοι προπαγάνδισης συγκεκριμένης σεξουαλικής συμπεριφοράς την δικαιολογούν, πράγμα αντιδημοκρατικό.
Για δε τις μεγαλύτερες τάξεις του δημοτικού, γυμνάσιο κλπ. η δικαιολογία περιορισμού των αμβλώσεων δεν μπορεί να οδηγήσει σε υποχρεωτική επιβολή ενός τέτοιου "μαθήματος" σε οικογένειες που ήδη καταφέρνουν αυτό το στόχο με άλλα μέσα, όπως διαπαιδαγωγώντας τα παιδιά τους με στόχο την αποχή από σεξουαλικές σχέσεις στην εφηβεία, πρακτική που συνιστούν άλλωστε και μονάδες εφηβικής υγείας. Στις περιπτώσεις αυτές το μάθημα θα φέρει αντίθετα αποτελέσματα, δημιουργώντας ανησυχίες στα παιδιά μας και θα έρθει και σε αντίθεση με τις θρησκευτικές πεποιθήσεις πολλών οικογενειών. Εάν το Υπουργείο θεωρεί ότι το μάθημα θα έχει κάποια χρησιμότητα σε ορισμένες οικογένειες, το λιγότερο που θα πρέπει να γίνει είναι να είναι προαιρετικό, ώστε να κρίνουν οι γονείς, που είναι και οι πλέον αρμόδιοι, κατά πόσο τα παιδιά τους έχουν ανάγκη κάτι τέτοιο.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΜΑΣ!
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο και τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, όπου το παιδί δεν έχει καν ολοκληρωμένη συνείδηση αυτών των πραγμάτων, μόνο αρνητικές συνέπειες μπορεί να επιφέρει στο παιδί και μόνο λόγοι προπαγάνδισης συγκεκριμένης σεξουαλικής συμπεριφοράς την δικαιολογούν, πράγμα αντιδημοκρατικό. Για δε τις μεγαλύτερες τάξεις του δημοτικού, γυμνάσιο κλπ. η δικαιολογία περιορισμού των αμβλώσεων δεν μπορεί να οδηγήσει σε υποχρεωτική επιβολή ενός τέτοιου "μαθήματος" σε οικογένειες που ήδη καταφέρνουν αυτό το στόχο με άλλα μέσα, όπως διαπαιδαγωγώντας τα παιδιά τους με στόχο την αποχή από σεξουαλικές σχέσεις στην εφηβεία, πρακτική που συνιστούν άλλωστε και μονάδες εφηβικής υγείας. Στις περιπτώσεις αυτές το μάθημα θα φέρει αντίθετα αποτελέσματα, δημιουργώντας ανησυχίες στα παιδιά μας και θα έρθει και σε αντίθεση με τις θρησκευτικές πεποιθήσεις πολλών οικογενειών. Εάν το Υπουργείο θεωρεί ότι το μάθημα θα έχει κάποια χρησιμότητα σε ορισμένες οικογένειες, το λιγότερο που θα πρέπει να γίνει είναι να είναι προαιρετικό, ώστε να κρίνουν οι γονείς, που είναι και οι πλέον αρμόδιοι, κατά πόσο τα παιδιά τους έχουν ανάγκη κάτι τέτοιο. ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΜΑΣ!