Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | 30 Απριλίου 2020, 02:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η κατάργηση του μαθήματος της Βιολογίας Γενικής Παιδείας της Γ΄ Λυκείου πριν από μερικά χρόνια ήταν μέγα σφάλμα που το πληρώνουμε στις μέρες μας με το βιολογικό αναλφαβητισμό και την ανικανότητα πολλών να αντιληφθούν τη σημαίνει ανοσία . Επιτακτική ανάγκη η αναβάθμιση του μαθήματος της βιολογίας και η επανένταξή του σε όλη τη Γ΄ Λυκείου. Επιπλέον, η κατάργηση του μαθήματος της Βιολογίας Γενικής Παιδείας της Γ΄ Λυκείου στερεί τη διδασκαλία της Εξέλιξης από το Λύκειο. Είναι αδιανόητο και ύστερα με ότι συμβαίνει τελευταία να μην θεωρούμε επιτακτική την ανάγκη διδασκαλίας της βιολογίας σε όλες τις βαθμίδες και σε όλες τις τάξεις.Της βασικής επιστήμης που εξηγεί τα συγκεκριμένα φαινόμενα ,προλαμβάνει λανθασμένες συμπεριφορές, βλέπε αποφυγή μολυσματικών ασθενειών, το AIDS, ο καρκίνος που μαστίζουν καθημερινά την κοινωνία μας και δημιουργεί ταυτόχρονα συνείδητοποιημένους κοινωνικά πολίτες.