Αξιολόγηση και από τους γονείς - μαθητές, τουλάχιστον για τα Δημοτικά Σχολεία.
Αποσύνδεση των τυχόν ερευνητικών δραστηριοτήτων κάποιου με την εκπαιδευτική μεταδοτική ικανότητα (τρομεροί ερευνητές είναι άχρηστοι δάσκαλοι).
Επίσης, εισαγωγή των όρων και των αρχών της Διασφάλισης Ποιότητας στην εκπαιδευτική διαδικασία ή οποίο πρωτίστως είναι διεργασία (και όχι διαδικασία). Δεν έχει το Υπουργείο ειδικούς σε θέματα ποιότητας?
Καθορισμός του αντικειμενικού σκοπού για κάθε εκπαιδευτικό βήμα - τάξη κτλ, απολύτως συγκεκριμένα και περνώντας πλέον από το γενικό στο ειδικό. Δήλωση αυτού ξεκάθαρα. Θέστε τους κανόνες. Αυτή είναι η δουλειά του Υπουργείου. Το εκπαιδευτικό προσωπικό θα ακολουθήσει. Είναι θέμα χρόνου. Δεν θέτετε κανόνες και ο καθένας κάνει ότι θέλει. Αν ερωτηθούν 100 εκπαιδευτικοί για τους αντικειμενικούς σκοπούς της διδασκαλίας τους, θα πάρετε 100 διαφορετικές απαντήσεις.
Με τον τρόπο αυτό, κάθε τάξη σε κάθε σχολείο, τελειώνοντας θα παρέχει την εγγύηση ότι όλοι έμαθαν όλα όσα πρέπει. Λόγω της ανομοιογένειας του επιπέδου των μαθητών, ναι οι αντικειμενικοί σκοποί μπορεί να μην είναι υψηλοί, αλλά έτσι κάπως ξεκινάμε.
Γιατί η εκπαίδευση δεν είναι για να προετοιμάζει για τις Πανελλήνιες, είναι για να αποδίδει στην κοινωνία ανθρώπους με αρχές της κοινωνίας, να αποδίδει χρήσιμους πολίτες.
Αξιολόγηση και από τους γονείς - μαθητές, τουλάχιστον για τα Δημοτικά Σχολεία. Αποσύνδεση των τυχόν ερευνητικών δραστηριοτήτων κάποιου με την εκπαιδευτική μεταδοτική ικανότητα (τρομεροί ερευνητές είναι άχρηστοι δάσκαλοι). Επίσης, εισαγωγή των όρων και των αρχών της Διασφάλισης Ποιότητας στην εκπαιδευτική διαδικασία ή οποίο πρωτίστως είναι διεργασία (και όχι διαδικασία). Δεν έχει το Υπουργείο ειδικούς σε θέματα ποιότητας? Καθορισμός του αντικειμενικού σκοπού για κάθε εκπαιδευτικό βήμα - τάξη κτλ, απολύτως συγκεκριμένα και περνώντας πλέον από το γενικό στο ειδικό. Δήλωση αυτού ξεκάθαρα. Θέστε τους κανόνες. Αυτή είναι η δουλειά του Υπουργείου. Το εκπαιδευτικό προσωπικό θα ακολουθήσει. Είναι θέμα χρόνου. Δεν θέτετε κανόνες και ο καθένας κάνει ότι θέλει. Αν ερωτηθούν 100 εκπαιδευτικοί για τους αντικειμενικούς σκοπούς της διδασκαλίας τους, θα πάρετε 100 διαφορετικές απαντήσεις. Με τον τρόπο αυτό, κάθε τάξη σε κάθε σχολείο, τελειώνοντας θα παρέχει την εγγύηση ότι όλοι έμαθαν όλα όσα πρέπει. Λόγω της ανομοιογένειας του επιπέδου των μαθητών, ναι οι αντικειμενικοί σκοποί μπορεί να μην είναι υψηλοί, αλλά έτσι κάπως ξεκινάμε. Γιατί η εκπαίδευση δεν είναι για να προετοιμάζει για τις Πανελλήνιες, είναι για να αποδίδει στην κοινωνία ανθρώπους με αρχές της κοινωνίας, να αποδίδει χρήσιμους πολίτες.