• Σχόλιο του χρήστη 'Πάλλας Νικόλαος' | 30 Απριλίου 2020, 09:58

    Πρόκειται για μέτρο που στιγματίζει τους μαθητές και δίνει τη δυνατότητα σε "εκπαιδευτικούς" με τιμωρητική διάθεση να βλάπτουν ουσιαστικά τους μαθητές, σε επίσημα έγγραφα, τα οποία θα τους ακολουθούν εφ όρου ζωής. Δεν αποσκοπεί επ ουδενί στην διαπαιδαγώγηση, αντ' αυτού περιθωριοποιεί. Οι καθηγητές του γνωρίζουν τα προβλήματα και δύνανται να τον πλησιάσουν και να τα αντιμετωπίσουν από κοινού. Η ένταξη της διαγωγής μόνο προβλήματα στη μετέπειτα ζωή του μπορεί να του δημιουργήσει. Γίνεται ιδιαίτερα κωμικοτραγικό, εάν μάλιστα ο μαθητής συνετιστεί (εντός ή εκτός του σχολικού χώρου), διότι ο χαρακτηρισμός δεν μεταβάλλεται. Επί της ουσίας πετυχαίνει το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα, καθώς δεν δίνονται κίνητρα. Για να σας προλάβω, ο φόβος δεν είναι κίνητρο. Δε μπορεί να χρησιμοποιείται για να επιβάλλει την πειθαρχία. Οι μαθητές οφείλουν μέσω του εκπαιδευτικού συστήματος να νουθετούνται, όχι να βλάπτονται. Η καλλιέργεια ενός κλίματος εμπιστοσύνης και η ουσιώδης αντιμετώπιση των προβλημάτων συμπεριφοράς επιτυγχάνεται μέσω ένταξης ψυχολόγων και μετεκπαίδευσης των ίδιων των εκπαιδευτικών σε τέτοια θέματα. Οφείλει να αποσυρθεί το άρθρο, διότι πρώτον δεν έχει καμία αιτιολόγηση ένταξης του, δεύτερον βαίνει αντίθετα με βασικές αρχές ψυχολογίας και παιδαγωγικής, τρίτον ενισχύει μορφές κοινωνικού ρατσισμού.