Αυτό που αντιμετωπίζουν οι μαθητές κάθε τρις και λίγο με τις αλλαγές είναι απίστευτο και δεν συμβαίνει σε κανέναν άλλο κλάδο και τομέα της Δημόσιας Διολίκησης. Κανένας μακροχρόνιος σχεδιασμός, καμία στρατηγική κανένα όραμα. Γονείς, εκπαιδευτικοί και κυρίως μαθητές, έρχονται συνεχώς αντιμέτωποι με σπασμοδικές παρεμβάσεις χωρίς κανείς να νοιάζεται για τους άμεσα ενδιαφερόμενους. Μπαίνει πέμπτο μάθημα, βγαίνει το πέμπτο μάθημα. Βάζουμε την κοινωνιολογία, βγάζουμε την κοινωνιολογία. Εξετάζονται τα Λατινικά, δεν εξετάζονται τα Λατινικά. Μετράει ο βαθμός του απολυτηρίου, δε μετράει. Πότε τις λένε Πανελλαδικές, πότε τις λένε Πανελλήνιες. Μετά θέλουμε οι έφηβοι να σέβονται τους θεσμούς και τις εξουσίες. Οι μαθητές των προτύπων εξετάστηκαν και κρίθηκαν άξιοι και ικανοί να φοιτήσουν σε σχολεία αρίστων. Φροντίστε να σταθείτε στο ύψος σας να τους στηρίξετε. Στηρίξτε τα δημόσια σχολεία, τους εκπαιδευτικούς και τις οικογένειες που τα εμπιστεύονται. Κανένα όφελος δεν θα έχει η "ανανέωση" τοπυ πληθυσμού στο λύκειο. Μόνο ζημιά θα κάνει, αναστάτωση θα φέρει, πρόσθετο άγχος και αγωνία. Και αυτό είναι άδικο. Πολύ άδικο!
Αυτό που αντιμετωπίζουν οι μαθητές κάθε τρις και λίγο με τις αλλαγές είναι απίστευτο και δεν συμβαίνει σε κανέναν άλλο κλάδο και τομέα της Δημόσιας Διολίκησης. Κανένας μακροχρόνιος σχεδιασμός, καμία στρατηγική κανένα όραμα. Γονείς, εκπαιδευτικοί και κυρίως μαθητές, έρχονται συνεχώς αντιμέτωποι με σπασμοδικές παρεμβάσεις χωρίς κανείς να νοιάζεται για τους άμεσα ενδιαφερόμενους. Μπαίνει πέμπτο μάθημα, βγαίνει το πέμπτο μάθημα. Βάζουμε την κοινωνιολογία, βγάζουμε την κοινωνιολογία. Εξετάζονται τα Λατινικά, δεν εξετάζονται τα Λατινικά. Μετράει ο βαθμός του απολυτηρίου, δε μετράει. Πότε τις λένε Πανελλαδικές, πότε τις λένε Πανελλήνιες. Μετά θέλουμε οι έφηβοι να σέβονται τους θεσμούς και τις εξουσίες. Οι μαθητές των προτύπων εξετάστηκαν και κρίθηκαν άξιοι και ικανοί να φοιτήσουν σε σχολεία αρίστων. Φροντίστε να σταθείτε στο ύψος σας να τους στηρίξετε. Στηρίξτε τα δημόσια σχολεία, τους εκπαιδευτικούς και τις οικογένειες που τα εμπιστεύονται. Κανένα όφελος δεν θα έχει η "ανανέωση" τοπυ πληθυσμού στο λύκειο. Μόνο ζημιά θα κάνει, αναστάτωση θα φέρει, πρόσθετο άγχος και αγωνία. Και αυτό είναι άδικο. Πολύ άδικο!