Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Γρηγοράκης Ιωάννης | 30 Απριλίου 2020, 10:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το όφελος από την 7ωρη διδασκαλία των Μαθηματικών ήταν τεράστιο. Είχαμε την ευκαιρία για πρώτη φορά να εμβαθύνουμε στις έννοιες και να καλύψουμε την ύλη με πολλά παραδείγματα, προβλήματα, δραστηριότητες και ομαδοσυνεργατική διδασκαλία. Τα προηγούμενα χρόνια αυτό ήταν αδύνατο. Το ίδιο συνέβη και με τα υπόλοιπα μαθήματα, σε μερικά από τα οποία η ύλη καλύφθηκε πολύ νωρίς. Κάποιες δυσκολίες που παρουσιάζονται στην εφαρμογή της 7ωρης διδασκαλίας σε σχολεία όπου δεν υπάρχει οργανική θέση του αντίστοιχου μαθήματος μπορεί εύκολα να λυθεί αν υπάρχει πολιτική βούληση.Η αιτιολογική έκθεση κάθε άλλο παρά αιτιολογεί τους λόγους για τους οποίους αλλάζει ένα θετικό μέτρο. Γιατί σε ένα σύγχρονο κράτος να παίρνονται αποφάσεις χωρίς αξιολόγηση; Επίσης η διδασκαλία μαθημάτων που δεν εξετάζονται στις πανελλαδικές (ειδικά όταν στην ίδια τάξη υπάρχουν μαθητές που ΄δεν ενδιαφέρονται΄ για το μάθημα) έχει αποδειχθεί ότι δημιουργεί πολύ περισσότερα προβλήματα από το θεωρητικό όφελος της διδασκαλίας τους. Προτείνω λοιπόν τη διατήρηση του 7ώρου που κατά γενική ομολογία ωφέλησε τους μαθητές μας και απεύχομαι την επιστροφή σε μία προβληματική σχολική πραγματικότητα προηγούμενων χρόνων.