Ο ρόλος της Νηπιαγωγού είναι καθοριστικός και αυτή είναι αναμφίβολα το πρόσωπο αναφοράς στο Νηπιαγωγείο. Είναι όμως καιρός η Νηπιαγωγός να ενισχυθεί από την συμμετοχή ειδικών επιστημόνων που θα εμπλουτίσουν το καθημερινό πρόγραμμα των νηπίων χωρίς να αλλοιώσουν καθόλου τον ολιστικό χαρακτήρα της παιδαγωγικής. Ο ρόλος της φυσικής δραστηριότητας στη διαμόρφωση της προσωπικότητας των παιδιών, αλλά και στη μελλοντική τους υγεία είναι αδιαμφισβήτητα και πλήρως τεκμηριωμένα. Η συμμετοχή του ΚΦΑ στον προγραμματισμό του Νηπιαγωγείου ωστόσο, είναι επιτακτική αν θέλουμε να αλλάξουμε το μέλλον των παιδιών μας και να ξεφύγουμε από τον φαύλο κύκλο που οδηγεί στην υποκινητικότητα, την παχυσαρκία, τα προβλήματα συμπεριφοράς κ.α. Είναι προς το καλό των παιδιών να μην υπάρξει σύγκρουση, αν όμως χρειαστεί, είμαστε εδώ για να τεκμηριώσουμε σήμερα, το 2020, αυτά που στις σοβαρές χώρες ισχύουν εδώ και πολλά χρόνια. Σε αυτές που μετράει η λογική και η τεκμηρίωση.Ειδικοτερα ο καθηγητής ειδικής φυσικής αγωγής ειναι ο πλέον καταρτισμένος με τις απαραίτητες γνώσεις για τη συμμετοχή των παιδιών με ή και χωρις αναπηρία στις φυσικές δραστηριότητες και για την αξιολόγηση της κίνησης σε ολα τα στάδια για τα παιδιά.Θελουμε λοιπόν να ειμαστε βοηθοί σε αυτο το εγχείρημα και να συμβαδισουμε στην κατάλληλη διαπαιδαγώγηση των παιδιών.Θελουμε να ειμαστε δίπλα και οχι απέναντι!
Ο ρόλος της Νηπιαγωγού είναι καθοριστικός και αυτή είναι αναμφίβολα το πρόσωπο αναφοράς στο Νηπιαγωγείο. Είναι όμως καιρός η Νηπιαγωγός να ενισχυθεί από την συμμετοχή ειδικών επιστημόνων που θα εμπλουτίσουν το καθημερινό πρόγραμμα των νηπίων χωρίς να αλλοιώσουν καθόλου τον ολιστικό χαρακτήρα της παιδαγωγικής. Ο ρόλος της φυσικής δραστηριότητας στη διαμόρφωση της προσωπικότητας των παιδιών, αλλά και στη μελλοντική τους υγεία είναι αδιαμφισβήτητα και πλήρως τεκμηριωμένα. Η συμμετοχή του ΚΦΑ στον προγραμματισμό του Νηπιαγωγείου ωστόσο, είναι επιτακτική αν θέλουμε να αλλάξουμε το μέλλον των παιδιών μας και να ξεφύγουμε από τον φαύλο κύκλο που οδηγεί στην υποκινητικότητα, την παχυσαρκία, τα προβλήματα συμπεριφοράς κ.α. Είναι προς το καλό των παιδιών να μην υπάρξει σύγκρουση, αν όμως χρειαστεί, είμαστε εδώ για να τεκμηριώσουμε σήμερα, το 2020, αυτά που στις σοβαρές χώρες ισχύουν εδώ και πολλά χρόνια. Σε αυτές που μετράει η λογική και η τεκμηρίωση.Ειδικοτερα ο καθηγητής ειδικής φυσικής αγωγής ειναι ο πλέον καταρτισμένος με τις απαραίτητες γνώσεις για τη συμμετοχή των παιδιών με ή και χωρις αναπηρία στις φυσικές δραστηριότητες και για την αξιολόγηση της κίνησης σε ολα τα στάδια για τα παιδιά.Θελουμε λοιπόν να ειμαστε βοηθοί σε αυτο το εγχείρημα και να συμβαδισουμε στην κατάλληλη διαπαιδαγώγηση των παιδιών.Θελουμε να ειμαστε δίπλα και οχι απέναντι!