Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΆλλες προτάσεις σχετικά με την ανάπτυξη και την αξιοποίηση του θεσμού του μέντορα;Σχόλιο του χρήστη Αργυρώ Κουκουλά | 10 Δεκεμβρίου 2010, 00:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μέντωρα θα χαρακτήριζα έναν εκπαιδευτικό που κατάφερνε να ''δαμάσει'' και να βάλλει σέ ροή εκπαιδευτική μια τάξη με τσιγγάνους ή ένα μειονοτικό σχολείο όπως η Χαρά Νικοπούλου. Εναν εκπαιδευτικό που η τάξης του αναπτύσσει ιδιαίτερες κοινωνικές διακρίσεις με τήν δική του κατεύθυνση. Εναν εκπαιδευτικό που οι μαθητές του εχουν ιδιαίτερες μαθησιακές επιδόσεις. Εναν εκπαιδευτικό που παράλληλα με την διδασκαλία του αναπτύσσει και προβεβλημένο λογοτεχνικό έργο. Γενικώς ο Μέντορας προκύπτει μέσα από μιά κατάθεση έμπρακτης σοφίας κυρίως και συντελεί σέ μια επαύξησή της.Είναι ένας χαρισματικός και ένας φύσει ταλαντούχος παράγοντας, δεν αρκεί μια οποιαδήποτε 5ετής εμπειρία για να γίνει.