Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Άρτεμις Σερδάκη | 30 Απριλίου 2020, 12:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρτεμις Σερδάκη ΠΕ 78 – Νομικός Βασικό ερώτημα « Τι επιδιώκει το σχολείο – ή πιο σωστά σε τι πολίτες προσδοκούμε;» Αν απαντήσουμε στο ερώτημα σε πολίτες – καταναλωτές τότε ας ετοιμάσουμε συνταγές εύκολα υλοποιήσιμες που δε γεννούν ερωτήματα απορίες αμφισβητήσεις αντιρρήσεις και ας προσδοκούμε να «κτίσουν» οι νέοι μας την κοινωνία που ταιριάζει σ’ αυτό το «μοντέλο» πολιτών. Αν όμως απαντήσουμε σε πολίτες σκεπτόμενους, αναζητούντες, δημιουργικούς οφείλουμε να δώσουμε εργαλεία που παρακινούν-προκαλούν την αναζήτηση απαντήσεων σε ερωτήματα όπως ποιος/α είμαι, τι είναι η κοινωνία που ζω, ποια η πορεία της, πως ήταν πως είναι, πως την ονειρεύομαι, ποιος ο ρόλος μου ….. Εργαλεία για ν’ αναζητήσει να δημιουργήσει ο έφηβος τη ζωή του αύριο και συνακόλουθα την κοινωνία του αύριο βρίσκει σε όλα τα αντικείμενα διδασκαλίας του σχολείου όμως βασικό και όρο sine qua non αποτελεί η επιστήμη της κοινωνιολογίας που θα όφειλε το Υπουργείο Παιδείας να προσθέσει στα διδασκόμενα και εξεταζόμενα μαθήματα, εάν δεν υπήρχε. Πρακτικά τεχνικά θέματα όπως τι είναι απαραίτητο για τις σπουδές σε συγκεκριμένες σχολές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ποιο το διδακτικό εγχειρίδιο κ. α. ακολουθούν της ανάγκης όσμωσης του νέου με ζητήματα που γέννησε και γεννά η κοινωνιολογική σκέψη από την περίοδο της βιομηχανικής επανάστασης μέχρι σήμερα.