Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Νίκος | 30 Απριλίου 2020, 12:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αντί κλασσικά να κινουμαστε προς την σωστή κατευθυνση που είναι σίγουρα τα πιο ολιγομελή τμηματα κινουμαστε προς την λαθος. Πως ζητάς απο εκπαιδευτικους να βαλουν σε ταξη, να οργανωσουν, να διδαξουν, να κανουν αγγλικα(?????) κλπ κλπ σε 20+ παιδια προσχολικης ηλικιας???????Και στα τμηματα αυτα μπορει να υπαρχουν και παιδακια με μαθησιακες ή αλλες δυσκολιες.....Εδω με 2 παιδια στο σπιτι και ειναι τρομερα δύσκολο....Επισης γιατι οι εκπαιδευτικοι να δωσουν τον καλυτερο εαυτο τους???? Έχει να παιξει παρκαρισμα στον υπολογιστη που θα παει συννεφο! Μικροτερα τμηματα, περισσοτερη βιωματικη εκπαιδευση και παιχνιδι, όσο γινεται εξω απο το κτηριο και καθολου μα καθολου υπολογιστη σε αυτες τις ηλικίες....Τι στο καλο τοσο δυσκολο ειναι ????Λυπαμαι.....