Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Γεωργιος Μ | 30 Απριλίου 2020, 12:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
για το μάθημα της ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ το οποίο πρέπει ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ ΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΑΝΕΛΗΝΙΩΝ δεν θα επιχειρηματολογήσω, καθώς παρατηρώ ότι υπάρχει ήδη ανεπτυγμένη σοβαρή και πλήρης επιχειρηματολογία για τη διατήρηση της κοινωνιολογίας μεταξύ των πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων. Θα εκφράσω, όμως, την αντίθεσή μου ως εκπαιδευτικός στην αντικατάστασή της από το μάθημα των λατινικών. Τολμώ να κάνω αυτήν την παρέμβαση, διότι έχω διδάξει και τα δύο μαθήματα σε επίπεδο πανελληνίων εξετάσεων. Η διδασκαλία των λατινικών είναι βεβαίως χρήσιμη, όμως θα πρέπει αφενός να υπάρξει ένα νέο εγχειρίδιο προσαρμοσμένο στις ανάγκες του αναλυτικού προγράμματος, αφετέρου δεν χρειάζεται να εξετάζεται πανελλαδικά. Ίσως θα ήταν προσφορότερη η συνεξέταση με το μάθημα των αρχαίων ελληνικών. Οσον αφορά στο μάθημα της κοινωνιολογίας, θα πρέπει επιτέλους να "αλλάξουν μυαλά" οι ιθύνοντες. Δε χρειάζεται άλλο η απαρχαιωμένη παπαγαλίστικη λογική των λατινικών και της ιστορίας. Αν θέλετε να προωθήσετε αλλαγές στην παιδεία, καντε με ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ αλλαγές ουσίας και όχι απλώς για να γίνει κάτι.