Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΚΟΛΟΚΟΥΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | 30 Απριλίου 2020, 12:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η μοναδική αλλαγή στην Πρωτοβάθμια τα τελευταία πέντε χρόνια με θετικό πρόσημο (όριο μαθητών 22) καταργείται. Είναι λυπηρό. Δεν ξέρω αν έχει ακουστά η ηγεσία του υπουργείου την έννοια του βοηθού-εκπαιδευτικού; Ή του γραμματέα; Ή του επιστάτη; Υπάρχουν στα σχολεία κάποιων χωρών και μάλιστα πιο φτωχών από εμάς. Σε ότι αφορά τον αριθμό των μαθητών για το μάθημα της Πληροφορικής.Τα περισσότερα εργαστήρια Η/Υ στα δημοτικά σχολεία είναι μικρά σε μέγεθος και χωράνε το πολύ 20 μαθητές. 26 μαθητές στο εργαστήριο και άλλοι 4 μαθητές, αν κάποιος εκπαιδευτικός απουσιάζει και γίνεται διασπορά του τμήματος, μας κάνουν 30 μαθητές. Ιδανικές συνθήκες δηλαδή για την διεξαγωγή ενός μονόωρου εργαστηριακού μαθήματος. Στη Δευτεροβάθμια το τμήμα όταν είναι μεγάλο σπάει στα δύο και γίνεται συνδιδασκαλία με άλλο μάθημα ή μπαίνει δεύτερος εκπαιδευτικός. Στην Πρωτοβάθμια όλοι οι καλοί χωράνε.