Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Πετρίδης | 30 Απριλίου 2020, 13:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η φετινή χρονιά θα ήταν η ομορφότερη και παιδαγωγικά η πλέον ουσιαστική όσον αφορά την διδασκαλία του μαθήματος της Φυσικής. Ξεκινήσαμε με 7 ώρες και δώσαμε βάση στους ορισμούς των Φυσικών μεγεθών, στην Φυσική και στα πειράματα και στις ασκήσεις και στις ερωτήσεις. Έγινε πραγματικά αξιοζήλευτη δουλειά στο δημόσιο σχολείο. Αυτό έγινε αντιληπτό πρωταρχικά από τους μαθητές μας με τους οποίους μπορούσαμε (είχαμε την χρονική άνεση) να λύσουμε απορίες σε δύσκολα κατανοητές έννοιες της Φυσικής, να δούμε περασμένα θέματα, να συζητήσουμε τυχόν λάθη τους σε τεστ και διαγωνίσματα που κάθε βδομάδα γράφαμε στο δημόσιο επαναλαμβάνω σχολείο. Αυτό για κάποιο λόγο δεν άρεσε σε κάποιους. Φρονώ ότι αν συνεχίζονταν και δεύτερη χρονιά αυτό το εφτάωρο, θα άλλαζαν πολλά πράγματα στο δημόσιο σχολείο και περισσότερο στην γνώμη που έχουν οι μαθητές για το πόσο τους βοηθάει το δημόσιο σχολείο στην προετοιμασία τους για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Λέω δηλαδή εμμέσως πλην σαφώς ότι υπάρχουν αρκετοί που βολεύονται με το δημόσιο σχολείο παρία της εκπαίδευσης. Είναι προτιμότερο να μην γίνεται δουλειά στο δημόσιο σχολείο. Τον λόγο ας τον σκεφτεί ο καθένας. Η πρότασή μου είναι να συνεχιστεί αυτό το εφτάωρο στο πρόγραμμα της Φυσικής της Γ' Λυκείου, χωρίς να αυξηθεί περαιτέρω η ύλη του μαθήματος.