• Σχόλιο του χρήστη 'ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ(ΕΚΠ/ΚΟΣ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ)' | 30 Απριλίου 2020, 13:29

    Από την μέχρι τώρα μεγάλη εμπειρία, η αναγραφή της διαγωγής ούτε σωφρόνησε, ούτε βοήθησε σε κάτι....ΑΡΑ Α Ν Α Π Ο Τ Ε Λ Ε Σ Μ Α Τ Ι Κ Ο Μ Ε Τ Ρ Ο!!! ΑΝΤΙ για αυτό, θα ήταν πολύ ουσιαστικό, η διαγωγή-συμπεριφορά να λαμβάνεται υπόψη στην αξιολόγηση του μαθητή (όχι μόνο η επίδοση) είτε είναι αριθμιτική είτε περιγραφική είτε και τα δυο μαζί, προκειμένου ο μαθητής να λαμβάνει το μήνυμα....της παρεκλίνουσας συμπεριφοράς του.Εξάλλου όταν κάποιος μαθητής παρεκλίνει, δια του συλλόγου των καθηγητών, του επιβάλλεται η αντίστοιχη ποινή...γιατί να υπάρχει και συνέχεια??Τέλος αποδείχτηκε στην πράξη πολύ σημαντική η συμβολή των ψυχολόγων, στα δημόσια σχολεία(ΕΠΑΛ), για τον μετριασμό άσχημων μαθητικών στάσεων και συμπεριφορών.ΓΙΑΤΙ δεν συνεχίζεται αυτός ο θεσμός???