Ο Διευθυντής του ΠΣ ή του ΠΕΙΣ είναι επικεφαλής ενός σχολείου που καλείται να αναπτύξει πολυσχιδές έργο (βλ. άρθρα 11 και 12) και να λειτουργήσει ουσιαστικά ως εκπαιδευτικό κέντρο μιας ευρύτερης περιοχής (εκπαιδευτικά προγράμματα, καινοτόμες δράσεις, πολιτιστικές δραστηριότητες, διαγωνισμοί, όμιλοι, πρακτική άσκηση φοιτητών, επιμόρφωση εκπαιδευτικών, σεμινάρια, συνέδρια κ.α.). Είναι επίσης επικεφαλής ενός σχολείου που θα βρίσκεται διαρκώς σε διαδικασίες αξιολόγησης (αυτο-αξιολόγησης, αξιολόγησης των νεοεισερχομένων εκπαιδευτικών, αξιολόγησης των εκπαιδευτικών στη διάρκεια του τελευταίου έτους της θητείας τους), και μεταξύ άλλων ο ίδιος:συμμετέχει στο ΕΠΕΣ, συντάσσει εκθέσεις αξιολόγησης, υποβάλλει σχέδια προγραμματισμού δράσεων, συμμετέχει στο συμβούλιο στήριξης του σχολείου, συγκαλεί τακτικές συνεδριάσεις του ΣΔ για την πορεία υλοποίησης του προγραμματισμού, επιβλέπει τις ομάδες δράσεων κοινού ενδιαφέροντος, εισηγείται τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας, συμμετέχει στις συσκέψεις της ομάδας όμορων σχολείων κ.α. (όλα αυτά σταχυολογούνται από τις διατάξεις του νομοσχεδίου), χωρίς να διαθέτει γραμματειακή υποστήριξη και επιτελώντας παραλλήλως και διδακτικά καθήκοντα! Οι στόχοι είναι μαξιμαλιστικοί και το έργο που ανατίθεται στον διευθυντή -σε πραγματικές συνθήκες λειτουργίας του σχολείου - υπέρογκο!
Ο Διευθυντής του ΠΣ ή του ΠΕΙΣ είναι επικεφαλής ενός σχολείου που καλείται να αναπτύξει πολυσχιδές έργο (βλ. άρθρα 11 και 12) και να λειτουργήσει ουσιαστικά ως εκπαιδευτικό κέντρο μιας ευρύτερης περιοχής (εκπαιδευτικά προγράμματα, καινοτόμες δράσεις, πολιτιστικές δραστηριότητες, διαγωνισμοί, όμιλοι, πρακτική άσκηση φοιτητών, επιμόρφωση εκπαιδευτικών, σεμινάρια, συνέδρια κ.α.). Είναι επίσης επικεφαλής ενός σχολείου που θα βρίσκεται διαρκώς σε διαδικασίες αξιολόγησης (αυτο-αξιολόγησης, αξιολόγησης των νεοεισερχομένων εκπαιδευτικών, αξιολόγησης των εκπαιδευτικών στη διάρκεια του τελευταίου έτους της θητείας τους), και μεταξύ άλλων ο ίδιος:συμμετέχει στο ΕΠΕΣ, συντάσσει εκθέσεις αξιολόγησης, υποβάλλει σχέδια προγραμματισμού δράσεων, συμμετέχει στο συμβούλιο στήριξης του σχολείου, συγκαλεί τακτικές συνεδριάσεις του ΣΔ για την πορεία υλοποίησης του προγραμματισμού, επιβλέπει τις ομάδες δράσεων κοινού ενδιαφέροντος, εισηγείται τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας, συμμετέχει στις συσκέψεις της ομάδας όμορων σχολείων κ.α. (όλα αυτά σταχυολογούνται από τις διατάξεις του νομοσχεδίου), χωρίς να διαθέτει γραμματειακή υποστήριξη και επιτελώντας παραλλήλως και διδακτικά καθήκοντα! Οι στόχοι είναι μαξιμαλιστικοί και το έργο που ανατίθεται στον διευθυντή -σε πραγματικές συνθήκες λειτουργίας του σχολείου - υπέρογκο!