Αξιότιμη κυρία Υπουργέ καλησπέρα σας.
θα σας παρακαλέσω να επανεξετάσετε το άρθρο 18 που αφορά στην επαναξιολόγηση των μαθητών που έχουν εισαχθεί με εξετάσεις στα πρότυπα Γυμνάσια και Λύκεια.
Οι μαθητές αυτοί έχουν ήδη διαγωνισθεί και μετά από πολλή μεγάλη μελέτη, προσπάθεια και αγωνία κατάφεραν να προκριθούν.
Χρειάστηκε να αφιερώσουν πολύ χρόνο σε μελέτη, ταυτόχρονα με την ύλη της 6ης Δημοτικού, αποχωρίστηκαν τους συμμαθητές και φίλους που είχαν δημιουργήσει και προσπάθησαν να δημιουργήσουν νέους φίλους και να ενταχθούν σε ένα νέο σχολικό περιβάλλον, υψηλών απαιτήσεων.
Σύμφωνα με το άρθρο 18 , θα πρέπει αυτοί οι μαθητές να διακινδυνεύσουν να χάσουν οτι με τόσο κόπο και προσπάθεια κατέκτησαν και να βρεθούν εκτεθειμένοι ξανά, σε ενα νέο περιβάλλον , με έντονο το αίσθημα της αποτυχίας, το οποίο πιθανόν να προέλθει από μία και μόνη μέτρια απόδοση.
Παραδοσιακά οι εξετάσεις σε όλες τις βαθμίδες την εκπαίδευσης είναι εισαγωγικές. Ούτε οι φοιτήτες επαναξιολογούνται για την εισαγωγής τους στα ανώτατα ιδρύματα, ούτε οι μαθητές των πειραματικών σχολείων ξανακληρώνονται. Γιατί πρέπει να βιώσουν αυτοί οι μαθητές μια τέτοια άδικη συνθήκη?
Θα σας παρακαλούσα θερμά να λάβετε υπόψιν τις αγωνίες των μαθητών και των οικογενειών τους και είμαι βέβαιη οτι θα λάβετε την σωστή απόφαση.
Με εκτίμηση
Φωτεινή Ηλιακοπούλου
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ καλησπέρα σας. θα σας παρακαλέσω να επανεξετάσετε το άρθρο 18 που αφορά στην επαναξιολόγηση των μαθητών που έχουν εισαχθεί με εξετάσεις στα πρότυπα Γυμνάσια και Λύκεια. Οι μαθητές αυτοί έχουν ήδη διαγωνισθεί και μετά από πολλή μεγάλη μελέτη, προσπάθεια και αγωνία κατάφεραν να προκριθούν. Χρειάστηκε να αφιερώσουν πολύ χρόνο σε μελέτη, ταυτόχρονα με την ύλη της 6ης Δημοτικού, αποχωρίστηκαν τους συμμαθητές και φίλους που είχαν δημιουργήσει και προσπάθησαν να δημιουργήσουν νέους φίλους και να ενταχθούν σε ένα νέο σχολικό περιβάλλον, υψηλών απαιτήσεων. Σύμφωνα με το άρθρο 18 , θα πρέπει αυτοί οι μαθητές να διακινδυνεύσουν να χάσουν οτι με τόσο κόπο και προσπάθεια κατέκτησαν και να βρεθούν εκτεθειμένοι ξανά, σε ενα νέο περιβάλλον , με έντονο το αίσθημα της αποτυχίας, το οποίο πιθανόν να προέλθει από μία και μόνη μέτρια απόδοση. Παραδοσιακά οι εξετάσεις σε όλες τις βαθμίδες την εκπαίδευσης είναι εισαγωγικές. Ούτε οι φοιτήτες επαναξιολογούνται για την εισαγωγής τους στα ανώτατα ιδρύματα, ούτε οι μαθητές των πειραματικών σχολείων ξανακληρώνονται. Γιατί πρέπει να βιώσουν αυτοί οι μαθητές μια τέτοια άδικη συνθήκη? Θα σας παρακαλούσα θερμά να λάβετε υπόψιν τις αγωνίες των μαθητών και των οικογενειών τους και είμαι βέβαιη οτι θα λάβετε την σωστή απόφαση. Με εκτίμηση Φωτεινή Ηλιακοπούλου