Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑ ΝΟΜΙΚΟΥ | 30 Απριλίου 2020, 13:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε ότι αφορά την αύξηση του αριθμού των νηπίων/προνηπίων στο νηπιαγωγείο πιστεύω ότι θα έχει σαφέστατα πολύ αρνητικές επιπτώσεις . Υπάρχουν πολλά παιδιά που έχουν μαθησιακά προβλήματα και θέματα συμπεριφοράς και χρειάζονται ιδιαίτερη υποστήριξη . Ο εκπαιδευτικός είναι μόνος , όπως γνωρίζετε, χωρίς ειδικούς παιδαγωγούς (λογοθεραπευτές, ψυχολόγους…) . Είναι αναγκαίο να επανδρωθούν τα σχολεία μας με τις παραπάνω ειδικότητες. Χρειάζεται ο εκπαιδευτικός να κάνει εξατομικευμένη διδασκαλία για να προχωρήσουν αυτά τα παιδιά στην μαθησιακή διαδικασία . Δεν υπάρχει επίσης, το απαραίτητο προσωπικό ,όπως καθαρίστριες, τραπεζοκόμοι, νοσηλευτές . Καλούνται οι εκπαιδευτικοί να εκτελούν και αυτούς τους ρόλους. Υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις στις κτιριακές υποδομές, όπως μικρές αίθουσες, ανυπαρξία κοινόχρηστων και αποθηκευτικών χώρων, απουσία γραφείων, εργαστηρίων κουζίνας , αίθουσα ύπνου. Όλα αυτά είναι απολύτως αναγκαία για μια σωστή εκπαίδευση . Νηπιαγωγός Μαρία Νομικού