Αξιότιμη κυρία υπουργέ,
Ορθώς προχωρήσατε σε εφαρμογή του νόμου 4589/2019 για τους διορισμούς και τις προσλήψεις αναπληρωτών, ο οποίος προβλέπει έναν συνδυασμό αντικειμενικών κριτηρίων και προσμέτρησης της πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας. Υπό αυτό το πρίσμα, η επαναφορά της διπλής μοριοδότησης καθίσταται προβληματική, καθώς προσθέτει επί της ουσίας 60 μήνες πλασματικής προϋπηρεσίας. Με τον τρόπο αυτό εξισώνονται δύο εκπαιδευτικοί, ο ένας εκ των οποίων δύναται να διαθέτει τα μισά χρόνια υπηρεσίας έναντι του άλλου. Πόσο αξιοκρατικό είναι αυτό; Διπλασιάστε τα μόρια διαβίωσης-μετάθεσης και μόνον και όχι την πραγματική προϋπηρεσία, όταν μάλιστα ορίζεται αυτή ως κύριον προσόν διορισμού σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο.
Σας ευχαριστώ.
Αξιότιμη κυρία υπουργέ, Ορθώς προχωρήσατε σε εφαρμογή του νόμου 4589/2019 για τους διορισμούς και τις προσλήψεις αναπληρωτών, ο οποίος προβλέπει έναν συνδυασμό αντικειμενικών κριτηρίων και προσμέτρησης της πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας. Υπό αυτό το πρίσμα, η επαναφορά της διπλής μοριοδότησης καθίσταται προβληματική, καθώς προσθέτει επί της ουσίας 60 μήνες πλασματικής προϋπηρεσίας. Με τον τρόπο αυτό εξισώνονται δύο εκπαιδευτικοί, ο ένας εκ των οποίων δύναται να διαθέτει τα μισά χρόνια υπηρεσίας έναντι του άλλου. Πόσο αξιοκρατικό είναι αυτό; Διπλασιάστε τα μόρια διαβίωσης-μετάθεσης και μόνον και όχι την πραγματική προϋπηρεσία, όταν μάλιστα ορίζεται αυτή ως κύριον προσόν διορισμού σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο. Σας ευχαριστώ.