Θεωρώ λανθασμένη αυτή την Υπουργική απόφαση και επικίνδυνη για την ισόρροπη και ομαλή ανάπτυξη του παιδιού των 4 και 5 ετών. Σε μια ηλικία που καλούμαστε να βάλουμε κάποιες βάσεις για την ανάπτυξη φωνολογικής κατάκτησης των πρώτων γραμμάτων της μητρικής γλώσσας αλλά και στην ανάπτυξη της δεξιότητας της γραφής, μιας σύνθετης διαδικασίας που απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ΑΚΡΟΑΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, δεν πρέπει να εισάγουμε την ακρόαση Αγγλικής γλώσσας; Για εμένα η διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας στο Νηπιαγωγείο αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα ανάπτυξης των εν δυνάμει δυνατοτήτων των παιδιών στην προσπάθειά τους να κατακτήσουν την Ελληνική γλώσσα!Σας παρακαλώ, μην επιχειρήσουμε κάτι τέτοιο κάνοντας πειραματόζωα τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας.Σε αυτή την ηλικία δεν κάνουμε νεωτερισμούς..Σεβόμαστε τις ιδιαίτερες ανάγκες τους !
Θεωρώ λανθασμένη αυτή την Υπουργική απόφαση και επικίνδυνη για την ισόρροπη και ομαλή ανάπτυξη του παιδιού των 4 και 5 ετών. Σε μια ηλικία που καλούμαστε να βάλουμε κάποιες βάσεις για την ανάπτυξη φωνολογικής κατάκτησης των πρώτων γραμμάτων της μητρικής γλώσσας αλλά και στην ανάπτυξη της δεξιότητας της γραφής, μιας σύνθετης διαδικασίας που απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ΑΚΡΟΑΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, δεν πρέπει να εισάγουμε την ακρόαση Αγγλικής γλώσσας; Για εμένα η διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας στο Νηπιαγωγείο αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα ανάπτυξης των εν δυνάμει δυνατοτήτων των παιδιών στην προσπάθειά τους να κατακτήσουν την Ελληνική γλώσσα!Σας παρακαλώ, μην επιχειρήσουμε κάτι τέτοιο κάνοντας πειραματόζωα τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας.Σε αυτή την ηλικία δεν κάνουμε νεωτερισμούς..Σεβόμαστε τις ιδιαίτερες ανάγκες τους !