Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.Σχόλιο του χρήστη Καλφάογλου Μανιώ | 30 Απριλίου 2020, 14:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σαν μαθήτρια το 2013 κλήθηκα στην ηλικία των 16 ετών να επιλέξω μια ειδικότητα(ΕΠΑΛ) που δεν ήταν από τις πρώτες μου επιλογές επειδή η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας είχε αποφασίσει αυθαίρετα να καταργήσει πληθώρα ειδικοτήτων , παρ'ολα αυτά έδωσα πανελλήνιες και πέρασα πρώτη στην σχολή μου.Το 2017 ήρθε για ακόμα μια φορά η στιγμή να επιλέξω αν θα συνεχίσω στην σχολή που είχα περάσει με τόσο κόπο ή θα γυρίσω πάλι πίσω στις σχολικές αίθουσες να κυνηγήσω το όνειρό μου εφόσον οι ειδικότητες που είχαν καταργηθεί λειτουργούσαν και πάλι,σαφέστατα επέλεξα το 2ο.Ήμουν η μια από τις 3 ενήλικες κοπέλες της τάξης μου,οι οποίες είχαμε έναν και μόνο στόχο να περάσουμε στο πανεπιστήμιο και στις σχολές που επιθυμούσαμε, κάτι που καταφέραμε για ακόμα μια φορά όλες,δεν ήμασταν εκεί ώστε να εκφοβίζουμε κανένα παιδί 15 και 16 ετών ούτε για να ενισχύουμε τις εφηβικές αντιπαραθέσεις των ανηλίκων μαθητών.Υπήρχαν γυναίκες και άντρες μεγάλης ηλικίας που λόγω της εργασίας τους δεν μπορούσαν να φοιτούν στο νυχτερινό επαγγελματικό λύκειο,την έντονη δίψα που είχαν για μάθηση δεν την είδα πότε σε κανέναν επιμελή ή άριστο μαθητή.Η δημόσια δωρεάν επαγγελματική εκπαίδευση διαλύεται και εσείς λέτε ότι το κάνετε για το κάλο των μαθητών στοχοποιωντας για ακόμα μια φορά τα ΕΠΑΛ.Σύμφωνα με το άρθρο 51-52 θα αποκλειστεί τουλάχιστον το 30 της εκατό των μαθητών που φοιτούν στα Ημερησία ΕΠΑΛ και ίσως πάνω από το 70 της εκατό εκείνων που φοιτούν σε επαγγελματικά λύκεια που λειτουργούν σε απογευματινό ωράριο κατά συνεπεία να οδηγηθούν στο κλείσιμο .Το να πάνε σε Ι.Ε.Κ δημόσια ή ιδιωτικά δεν θα είναι επιλογή άλλα μονόδρομος μη προσφέροντας τους όμως απολυτήριο λυκείου ή την επιλογή πανελλαδικών εξετάσεων και την περαιτέρω ακαδημαϊκή μόρφωση .Καμία μείωση στον αριθμό των μαθητών στα εργαστηριακά μαθήματα άλλα να εξοπλιστούν άμεσα με υλικά και πλήρη μηχανήματα για την κάθε ειδικότητα