Οσον αφορά την Πάτρα και τα Πειραματικά Σχολεία της πόλης μας, πραγματικά είναι άξιο απορίας με ποιο σκεπτικό πάρθηκαν οι αποφάσεις, οι οποίες προφανώς ελήφθησαν χωρίς να έχουν υπόψιν απλά ζητήματα όπως το πού εδρεύουν τα σχολεία, ώστε να υπάρξει μια πρακτική διευκόλυνση. Τα Πειραματικά σχολεία του Πανεπιστημίου (Νηπιαγωγείο Δημοτικό Γυμνάσιο Λύκειο) βρίσκονται στο Ρίο. Τί πιο λογικό από το να παραμείνουν αυτά ως Πειραματικά κρατώντας τον ίδιο τρόπο εισαγωγής και φυσικά διασυνδεόμενα μεταξύ τους, ώστε να υπάρχει και μια ολοκληρωμένη Πειραματική εκπαίδευση που αρχίζει από την πρωτοβαθμια και ομαλα συνεχίζει στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Αντ' αυτού, μετατρέπονται τα εν λόγω σχολεία της δευτεροβάθμιας βαθμίδας σε Προτυπα και άρα οι μαθητές του δημοτικού αφήνονται στην τύχη τους. Αντί να γίνει το αντίστροφο, προφανώς με κακή ή και καμία συμβουλευτική από τοπικούς γνώστες φορείς το υπουργείο αποφασίζει πρόχειρα και αλόγιστα..
Τα παιδιά μας δεν είναι πειραματόζωα κυρία υπουργέ...
Οσον αφορά την Πάτρα και τα Πειραματικά Σχολεία της πόλης μας, πραγματικά είναι άξιο απορίας με ποιο σκεπτικό πάρθηκαν οι αποφάσεις, οι οποίες προφανώς ελήφθησαν χωρίς να έχουν υπόψιν απλά ζητήματα όπως το πού εδρεύουν τα σχολεία, ώστε να υπάρξει μια πρακτική διευκόλυνση. Τα Πειραματικά σχολεία του Πανεπιστημίου (Νηπιαγωγείο Δημοτικό Γυμνάσιο Λύκειο) βρίσκονται στο Ρίο. Τί πιο λογικό από το να παραμείνουν αυτά ως Πειραματικά κρατώντας τον ίδιο τρόπο εισαγωγής και φυσικά διασυνδεόμενα μεταξύ τους, ώστε να υπάρχει και μια ολοκληρωμένη Πειραματική εκπαίδευση που αρχίζει από την πρωτοβαθμια και ομαλα συνεχίζει στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αντ' αυτού, μετατρέπονται τα εν λόγω σχολεία της δευτεροβάθμιας βαθμίδας σε Προτυπα και άρα οι μαθητές του δημοτικού αφήνονται στην τύχη τους. Αντί να γίνει το αντίστροφο, προφανώς με κακή ή και καμία συμβουλευτική από τοπικούς γνώστες φορείς το υπουργείο αποφασίζει πρόχειρα και αλόγιστα.. Τα παιδιά μας δεν είναι πειραματόζωα κυρία υπουργέ...