• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΈΣΠΟΙΝΑ' | 10 Δεκεμβρίου 2010, 02:34

    Προσόντα: 1. Πραγματική διδακτική εμπειρία σε Δημόσιο Σχολείο τουλάχιστον 8 ετών. 2. Πιστοποίηση στις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση (Β΄Επιπέδου ακόμη καλύτερα, γιατί την Α επιπέδου δυστυχώς αρκετοί από όσους την έχουν την έχουν εικονικά). 3. Διδακτορικό ή μεταπτυχιακό τίτλο στην Διδακτική του αντικειμένου ή στις Παιδαγωγικές Επιστήμες. 4. Πρόσθετες επιμορφώσεις από αναγνωρισμένους φορείς. 5. Συμμετοχή σε καινοτόμες ενέργειες. Ο ρόλος του μέντορα θα είναι συμβουλευτικός και καθοδηγητικός στο πως να λειτουργήσει ο νέος συνάδερφος στην τάξη και στην εκπαίδευση γενικότερα. Πως να κερδίσει-να μαγέψει σε πρώτη φάση τα παιδιά και να διαχειριστεί την τάξη και μετά να κάνει τη δουλειά του επίσης με τρόπο μαγικό! Να είναι προτεινόμενος και από το σύλλογο διδασκόντων και όχι από τον Δ/ντη Διάρκεια 1 σχολικό ετος, εκτός αν ο ίδιος ο νεοδιοριζόμενος επιθυμεί την επιμήκηνση και διαπιστομένα (δ/ντης, σχ. συμβουλος) συντρέχει λόγος για κάτι τέτοιο. O Μέντορας είναι τίτλος τιμής δεν χρειάζεται κίνητρα, γιατί τα έχει, είναι η αγάπη του για αυτό που κάνει.Μόνο στήριξη για να κάνει σωστά τη δουλεία του χρειάζεται(π.χ κάλυψη εξόδων παρακολούθησης συνεδρίων του κλάδου του). Οι νεοδιόριστοι(ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ;) επιλέγουν το μέντορά τους από μητρώο (να η αξιολόγηση μέντορα),δεν υπάρχει καμία εξάρτηση διοικητική μεταξύ τους μόνο ορισμένος αριθμός παρουσιών στα μαθήματα του μέντορα.Ο Μέντορας είναι μαχόμενος εκπ/κος οι ώρες διδασκαλίας του να είναι περίπου 10 ανοικτές ΠΑΝΤΑ για παρακολούθηση από τους νεοδιόριστους αλλά και κάθε συνάδελφο(αναφέρομαι στη Δευτεροβάθμια, στη Π.Ε θα πρέπει να βρεθεί ανάλογη πρόταση). Θα έχει θεσμοθετημένες παρακολουθήσεις μαθημάτων νεοδιόριστων (μόνο μετά από σύμφωνη γνώμη τους), και φυσικά ώρες συνεργασίας μεταξύ τους. Με τα παραπάνω νομίζω μπαίνουν κάποιες ασφαλιστικές δικλείδες για Ελληνικά με την κακή έννοια που συναντάμε πάντα και παντού. Φυσικά θα πρέπει να υπάρχει και μέγιστος αριθμός συνεργατών συναδέλφων ανά μέντορα.