Στις Σκανδιναυικές χώρες , που τις έχουμε όλοι σαν πρότυπο στην παιδεία πηγαίνει το 7,5 % του ΑΕΠ και οι εκπαιδευτικοί έχουν σύμμαχο το κράτος στην δουλειά τους. Αξιολόγηση με την αυστηρή έννοια δεν υπάρχει παρά μόνο ετήσια συζήτηση του Διευθυντή με τον εκπιαδευτικό και προσπάθεια βελτίωσης όπου θεωρουν και οι δύο οτι χρειάζεται.
Στην Ελλάδα , χρειάζεταο πρώτα, αύξηση δαπανών για την παιδία, βελτίωση των σχολικών κτιρίων, μείωση του αριθμού των μαθητών στις τάξεις , γραμματιακή υποστήριξη στα σχολεία, δαπάνες για τακτική ανανέωση του τεχνολογικού εξοπλισμού και αφού γίνουν όλα αυτά ας καθίσουμε όλοι μαζί να συζητήσουμε πως θα αξιολογούνται όλες οι δομές της εκπαίδευσης , από το υπουργείο το ίδιο , τους διευθυντές , τους καθηγητές με μόνο σκοπό την βελτίωση και όχι τιμωρητική διάθεση
Στις Σκανδιναυικές χώρες , που τις έχουμε όλοι σαν πρότυπο στην παιδεία πηγαίνει το 7,5 % του ΑΕΠ και οι εκπαιδευτικοί έχουν σύμμαχο το κράτος στην δουλειά τους. Αξιολόγηση με την αυστηρή έννοια δεν υπάρχει παρά μόνο ετήσια συζήτηση του Διευθυντή με τον εκπιαδευτικό και προσπάθεια βελτίωσης όπου θεωρουν και οι δύο οτι χρειάζεται. Στην Ελλάδα , χρειάζεταο πρώτα, αύξηση δαπανών για την παιδία, βελτίωση των σχολικών κτιρίων, μείωση του αριθμού των μαθητών στις τάξεις , γραμματιακή υποστήριξη στα σχολεία, δαπάνες για τακτική ανανέωση του τεχνολογικού εξοπλισμού και αφού γίνουν όλα αυτά ας καθίσουμε όλοι μαζί να συζητήσουμε πως θα αξιολογούνται όλες οι δομές της εκπαίδευσης , από το υπουργείο το ίδιο , τους διευθυντές , τους καθηγητές με μόνο σκοπό την βελτίωση και όχι τιμωρητική διάθεση