Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Θανάσης | 26 Νοεμβρίου 2009, 12:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητή Κα Υπουργέ, καταρχήν κινείσθε στην θετική κατεύθυνση, το ότι μας δίνετε το λόγο μέσα από την δημόσια διαβούλευση να καταγράψουμε τις σκέψεις μας αλλά και τις προτάσεις μας για την πρόσληψη και τις υπηρεσιακές μεταβολές του εκπαιδευτικού προσωπικού, για την κρίση και την επιλογή των στελεχών της εκπαίδευσης. Πιστεύω, ότι θα ληφθούν σοβαρά υπόψιν προτάσεις που κινούνται στην σωστή κατεύθυνση και όχι απλά να συζητηθούν σαν ποσοστά αντιδράσεων - περιπτώσεων (πολύτεκνων,τρίτεκνων,αναπληρωτών,ωρομίσθιων,επιτυχόντων ΑΣΕΠ) σε κάποια συζήτηση στο Υπουργείο. Ο νόμος πρέπει να κινηθεί στην κατεύθυνση του Υπουργείου Εσωτερικών.Δηλ. και γραπτοί διαγωνισμοί και μοριοδότηση μέσω ΑΣΕΠ,(για να μην πάμε στην περίπτωση της αφαίμαξης των οικογενειακών προϋπολογισμών μετά τα "ιδιαίτερα" των παιδιών μας στα δικά μας φροντιστήρια για επιτυχία στον ΑΣΕΠ). Μέσα από τα σχόλια των αναγνωστών - εκπαιδευτικών,ενώ θα έπρεπε όλοι να καταθέτουμε τις προτάσεις μας για μια καλύτερη εκπαίδευση γιατί την δικαιούμαστε όλοι οι πολίτες, μετά λύπης μου διακρίνω, ότι ανοίγει ένα "μέτωπο", μεταξύ κοινωνικών ομάδων - περιπτώσεων που βιώνει ο καθένας ξεχωριστά. Αρκετοί στρέφονται απέναντι κοινωνικών ομάδων, όπως πολύτεκνων, τρίτεκνων και αυτό δεν το καταλαβαίνω. Το ποσοστό πρόσληψης των πολύτεκνων κάθε σχολική χρονιά είναι 5% έως 6%.Το ποσοστό θέσεων για πρόσληψη στο δημόσιο τομέα για ευπαθείς κοινωνικές ομάδες (πολύτεκνοι-τρίτεκνοι-ΑΜΕΑ) είναι 20% έως 10% το ελάχιστο.Το Υπουργείο Εσωτερικών στην δημόσια διαβούλευση δήλωσε ότι ο ν. 3454/2006 δεν θα καταργηθεί.Ο ν.3699/2008 για την ειδική αγωγή;(για γονείς παιδιών με αναπηρία 67% και άνω). Ας διορίζονται σε διοικητικές θέσεις στον τόπο συμφερόντων τους (για να λήξει και το θέμα των αποσπάσεων των "ημετέρων" στις Δ/βάθμιες) και αν κατέχουν τίτλο παιδαγωγικής επάρκειας, μεταπτυχιακό,επιτυχία ΑΣΕΠ, ας διδάσκουν στις σχολικές αίθουσες. Επειδή όμως, το κράτος δεν πρέπει να είναι ανάλγητο αλλά ευαίσθητο προς τον πολίτη και η Κα Υπουργός διακατέχετε από περίσσεια ευαισθησίας, θα πρέπει να υπάρχει μια μεταβατική περίοδος τουλάχιστον δύο σχολικών ετών για όποιες αλλαγές αποφασίσει για να μην ανατραπεί ο οικογενειακός προγραμματισμός χιλιάδων ενδιαφερομένων. Μετά τιμής Θανάσης (ΠΕ 1818) Πολύτεκνος και γονέας παιδιού ΑΜΕΑ.