Ο χαρακτηρισμός της διαγωγής είχε καταργηθεί στην πράξη πολύ πριν καταργηθεί νομοθετικά. Ας μην είμαστε τιμωρητικοί με τους μαθητές, κυρίως όταν δεν παρέχουμε καμία ψυχολογική στήριξη μέσω καταρτισμένων επιστημόνων που θα δουλεύουν στα σχολεία.
Στην πρόληψη πρέπει να εστιάσουμε , να διδάξουμε τα παιδιά την ενσυναίσθηση , να ανταγωνίζονται τον εαυτό τους και όχι τους άλλους , όλα αυτά που κάνουν χρόνια τώρα η Δανία και η Φινλανδία και έχουν πετύχει. Δεν θα προσφέρει τίποτε θετικό η επιστροφή αυτού του μέτρου το 2020 στην εκπαίδευση
Ο χαρακτηρισμός της διαγωγής είχε καταργηθεί στην πράξη πολύ πριν καταργηθεί νομοθετικά. Ας μην είμαστε τιμωρητικοί με τους μαθητές, κυρίως όταν δεν παρέχουμε καμία ψυχολογική στήριξη μέσω καταρτισμένων επιστημόνων που θα δουλεύουν στα σχολεία. Στην πρόληψη πρέπει να εστιάσουμε , να διδάξουμε τα παιδιά την ενσυναίσθηση , να ανταγωνίζονται τον εαυτό τους και όχι τους άλλους , όλα αυτά που κάνουν χρόνια τώρα η Δανία και η Φινλανδία και έχουν πετύχει. Δεν θα προσφέρει τίποτε θετικό η επιστροφή αυτού του μέτρου το 2020 στην εκπαίδευση