• Σχόλιο του χρήστη 'Έλεα' | 30 Απριλίου 2020, 15:58

    Αναβάθμιση εκπαιδευτικού συστήματος σημαίνει λιγότερα παιδιά σε κάθε τάξη, σύγχρονος εξοπλισμός για όλους τους μαθητές, συνεχής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Αναβάθμιση της Πληροφορικής είναι η αύξηση των ωρών σε 2 , όπως είχε σχεδιαστεί και εφαρμοστεί στα πιλοτικά Γυμνάσια, και όχι η προσθήκη γραπτού διαγωνίσματος που μόνο μειώνει τον αριθμό των μαθημάτων στο εργαστήριο Να χορηγείται κρατικό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας ξένων γλωσσών και πληροφορικής με τη λήξη του Γυμνασίου, ως μέρος του προγράμματος διδασκαλίας μέσα στο σχολείο. Η αύξηση των μαθημάτων στις τελικές εξετάσεις δεν αναβαθμίζει το σχολείο. Η εκπαίδευση πρέπει να εστιάζει στην πρόληψη, την ενσυναίσθηση, την βιωματική μάθηση και όχι στην αποστήθιση βιβλίων. Δεν είναι παιδαγωγικά σωστό ένας μαθητής Γυμνασίου η Λυκείου να δίνει σε μία εξεταστική τόσα πολλά μαθήματα που ούτε ένας φοιτητής Πανεπιστημίου δεν δίνει Η μάθηση δεν επιτυγχάνεται μέσα από μια διαρκή διαδικασία άγχους. Και επιτέλους η γλώσσα που μιλάμε είναι πολύ πλούσια και όχι δεκανίκι των Αρχαίων. Ας μαθαίνουν οι μαθητές μας Αρχαία , όχι όμως με εξαντλητικές αποστηθίζεις που δεν προσφέρουν τίποτε, πολλές ώρες εις βάρος άλλων μαθημάτων που θα έπρεπε να αυξηθούν η να ενταχθούν και κυρίως χωρίς εξετάσεις.