Κα Υπουργέ,
η στάση σας απέναντι στην αριστεία δεν είναι σαφής. Εναντίον φαίνεται να την πολεμάει χωρίς αντικειμενικό λόγο, τη στιγμή που οι μαθητές των πειραματικών σχολείων φαίνεται να διατηρούν απλά την τύχη τους να εισαχθούν στα αντίστοιχα εκπαιδευτικά ιδρύματα.
Όσοι παιδιά εισαχθήκαν στην Α γυμνασίου προτύπων έχουν επιδείξει μαθησιακές ικανότητες, θέληση αλλά και ωριμότητα πέραν της ηλικίας τους και έχουν κερδίσει το εκπαιδευτικό τους περιβάλλον.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος, ούτε μαθησιακός, ούτε κοινωνικός να μην μπορούν να συνεχίσουν στην επόμενη βαθμίδα εκπαίδευσης και να υποστούν μια δεύτερη δοκιμασία.
Αφήστε τα παιδιά να επικεντρωθούν στην εκπαίδευση τους και αν πρέπει κάποιος να αξιολογηθεί σίγουρα δεν είναι οι ήδη επιτυχόντες μαθητές των προτύπων σχολείων.
Αποσύρετε την διάταξη για τις επαναληπτικές εξετάσεις για την Α Λυκείου
Κα Υπουργέ, η στάση σας απέναντι στην αριστεία δεν είναι σαφής. Εναντίον φαίνεται να την πολεμάει χωρίς αντικειμενικό λόγο, τη στιγμή που οι μαθητές των πειραματικών σχολείων φαίνεται να διατηρούν απλά την τύχη τους να εισαχθούν στα αντίστοιχα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Όσοι παιδιά εισαχθήκαν στην Α γυμνασίου προτύπων έχουν επιδείξει μαθησιακές ικανότητες, θέληση αλλά και ωριμότητα πέραν της ηλικίας τους και έχουν κερδίσει το εκπαιδευτικό τους περιβάλλον. Δεν υπάρχει κανένας λόγος, ούτε μαθησιακός, ούτε κοινωνικός να μην μπορούν να συνεχίσουν στην επόμενη βαθμίδα εκπαίδευσης και να υποστούν μια δεύτερη δοκιμασία. Αφήστε τα παιδιά να επικεντρωθούν στην εκπαίδευση τους και αν πρέπει κάποιος να αξιολογηθεί σίγουρα δεν είναι οι ήδη επιτυχόντες μαθητές των προτύπων σχολείων. Αποσύρετε την διάταξη για τις επαναληπτικές εξετάσεις για την Α Λυκείου