• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΟΥΤΡΑ ΜΑΡΙΑ' | 30 Απριλίου 2020, 16:41

    Η παρουσία της αγγλικής γλώσσας κρίνεται απαραίτητη σε όλες τις βαθμίδες τις εκπαίδευσης καθώς εδώ και χρόνια έχει τεκμηριωθεί επιστημονικά πως η προσχολική ηλικία (δηλ.3-5) είναι η ιδανική για να εκτεθεί το παιδί σε μια ξένη γλώσσα. Είναι ούτως ή άλλως παντού γύρω μας. Ο στόχος δεν είναι φυσικά ούτε να πάρει πιστοποιητικό Γ2 στην έκτη, ούτε να γίνει δίγλωσσο με 1 και δυο ώρες την εβδομάδα..ο κύριος στόχος είναι να αγαπήσει το παιδί τη γλώσσα, έτσι ώστε να του δημιουργηθεί εσωτερικό κίνητρο για την εκμάθησή της και να μην το δει ως μια ακόμη στείρα γνώση που του προσφέρει το σχολείο. Αυτό φυσικά επιτυγχάνεται με τη μάθηση μέσω παιχνιδιού, όπως γίνεται και στην Α δημοτικού. Με το κατάλληλο πλαίσιο, τη συνεργασία των εκπαιδευτικών και τη συνεχή εξέλιξη κι επιμόρφωση μπορεί να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τα παιδιά μας. Η πεποίθηση κάποιων εκπαιδευτικών ότι είναι επιζήμια η έκθεση ενός παιδιού αυτής της ηλικίας σε μια ξένη γλώσσα είναι εντελώς λανθασμένη, καθώς δεν μπερδεύεται ούτε με γράμματα, ούτε με ανάγνωση φυσικά!! Αυτά θα έρθουν ως φυσική απόρροια αργότερα, και πολύ πιο ομαλά, γιατί θα έχει δημιουργηθεί το κατάλληλο υπόβαθρο. Συνεπώς, δεν ξεφεύγει από την ολιστική προσέγγιση του νηπιαγωγείου, καθώς κ η προσέγγιση στην ξένη γλώσσα θα είναι διαθεματική και τα παιδιά θα μαθαίνουν παίζοντας. Ενδεικτικά επισυνάπτω μια έρευνα που έγινε πρόσφατα. https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/omep/article/view/18401/16310?fbclid=IwAR3KAfrKsIKK8_wW8MTMg13KTOWsFQawitE9WOyb8NEjJU5hhkb8LjFc7-8