Αξιότιμη Κυρία Υπουργέ,
Σας παρακαλώ μην ωθείτε τα παιδιά στη μονόπλευρη ενασχόληση των δύο εξεταζόμενων μαθημάτων που όλοι γνωρίζουμε ότι θα γίνει στόχος τους στην γ΄ γυμνασίου εάν εφαρμοστεί το Άρθρο 18.
Τα υπόλοιπα μαθήματα θα βρεθούν σε δεύτερη μοίρα και η εκπαίδευση θα χάσει τον πολύπλευρο χαρακτήρα της.
Θα αποπροσανατολιστούν τα παιδιά των προτύπων Γυμνασίων από τους στόχους της διευρυμένης μάθησης, καλλιέργειας, εμβάθυνσης και καινοτομίας, τους οποίους εξυπηρετεί η πρότυπη εκπαίδευση.
Θα αποθαρρύνει τους μαθητές από τη συμμετοχή στους προαιρετικούς ομίλους που διοργανώνονται στα σχολεία τους, τους οποίους μέχρι σήμερα με προθυμία παρακολουθούν πέραν του σχολικού προγράμματος και ωραρίου, ενώ θα τα αποθαρρύνει και από τη συμμετοχή σε μαθητικούς και λοιπούς διαγωνισμούς γνώσεων και δεξιοτήτων, στους οποίους μέχρι σήμερα με προθυμία συμμετέχουν και πρωτεύουν. Διότι, τον όποιον ελεύθερο χρόνο τους θα τον απορροφά πλέον η αναπαραγωγή γνώσεων και η φροντιστηριακή προετοιμασία, προκειμένου να διατηρήσουν τη θέση τους στο πρότυπο Λύκειο.
Το αποτέλεσμα μιας τέτοιας διαδικασίας θα φορτώσει τα παιδιά με άγχος το οποίο έχουνε ήδη φορτωθεί ως μαθητές της ΣΤ’ δημοτικού και θα τα οδηγήσει και πάλι σε φροντιστήρια για να προετοιμαστούν ειδικά για αυτές τις εξετάσεις.
Σας παρακαλώ να ξαναδείτε το συγκεκριμένο άρθρο.
Με εκτίμηση,
Γονέας Μαθητή Β Γυμνασίου Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Αξιότιμη Κυρία Υπουργέ, Σας παρακαλώ μην ωθείτε τα παιδιά στη μονόπλευρη ενασχόληση των δύο εξεταζόμενων μαθημάτων που όλοι γνωρίζουμε ότι θα γίνει στόχος τους στην γ΄ γυμνασίου εάν εφαρμοστεί το Άρθρο 18. Τα υπόλοιπα μαθήματα θα βρεθούν σε δεύτερη μοίρα και η εκπαίδευση θα χάσει τον πολύπλευρο χαρακτήρα της. Θα αποπροσανατολιστούν τα παιδιά των προτύπων Γυμνασίων από τους στόχους της διευρυμένης μάθησης, καλλιέργειας, εμβάθυνσης και καινοτομίας, τους οποίους εξυπηρετεί η πρότυπη εκπαίδευση. Θα αποθαρρύνει τους μαθητές από τη συμμετοχή στους προαιρετικούς ομίλους που διοργανώνονται στα σχολεία τους, τους οποίους μέχρι σήμερα με προθυμία παρακολουθούν πέραν του σχολικού προγράμματος και ωραρίου, ενώ θα τα αποθαρρύνει και από τη συμμετοχή σε μαθητικούς και λοιπούς διαγωνισμούς γνώσεων και δεξιοτήτων, στους οποίους μέχρι σήμερα με προθυμία συμμετέχουν και πρωτεύουν. Διότι, τον όποιον ελεύθερο χρόνο τους θα τον απορροφά πλέον η αναπαραγωγή γνώσεων και η φροντιστηριακή προετοιμασία, προκειμένου να διατηρήσουν τη θέση τους στο πρότυπο Λύκειο. Το αποτέλεσμα μιας τέτοιας διαδικασίας θα φορτώσει τα παιδιά με άγχος το οποίο έχουνε ήδη φορτωθεί ως μαθητές της ΣΤ’ δημοτικού και θα τα οδηγήσει και πάλι σε φροντιστήρια για να προετοιμαστούν ειδικά για αυτές τις εξετάσεις. Σας παρακαλώ να ξαναδείτε το συγκεκριμένο άρθρο. Με εκτίμηση, Γονέας Μαθητή Β Γυμνασίου Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης