Η διάταξη είναι τελείως αόριστη. Μπαίνει σε διαβούλευση χωρίς ούτε καν να προσδιοριζονται τα πλαισια και οι σκοποί των νέων προγραμμάτων και δεξιοτήτων, αν είναι ανεκτά από ηθικής και συνταγματική πλευράς. Αντιθέτως δίνει απαράδεκτα ανεξέλεγκτη εξουσιοδότηση στον Υπουργό να αποφασίζει και διατάσσει τι θα διδάσκονται τα παιδια μας. Ως νομικός και ως γονέας την απορριπτω.
Η διάταξη είναι τελείως αόριστη. Μπαίνει σε διαβούλευση χωρίς ούτε καν να προσδιοριζονται τα πλαισια και οι σκοποί των νέων προγραμμάτων και δεξιοτήτων, αν είναι ανεκτά από ηθικής και συνταγματική πλευράς. Αντιθέτως δίνει απαράδεκτα ανεξέλεγκτη εξουσιοδότηση στον Υπουργό να αποφασίζει και διατάσσει τι θα διδάσκονται τα παιδια μας. Ως νομικός και ως γονέας την απορριπτω.