Έχουμε δύο περιπτώσεις:
Μαθητής 1.
Πετυχαίνει την εισαγωγή του στο Πρότυπο Γυμνάσιο (ποσοστό επιτυχίας 1 στους 10).
Αποφοιτά από το Πρότυπο Γυμνάσιο με βαθμολογία μ.ο. και στις τρεις τάξεις 19,5.
Στις εισαγωγικές για το Πρότυπο Λύκειο πετυχαίνει βαθμό 95 στα 100 αλλά δεν καταφέρνει να περάσει (ποσοστό επιτυχίας 1 στους 3).
Μαθητής 2.
Δεν πετυχαίνει την εισαγωγή του στο Πρότυπο Γυμνάσιο (ποσοστό επιτυχίας 1 στους 10).
Αποφοιτά από το άλλο Γυμνάσιο με βαθμολογία μ.ο. και στις τρεις τάξεις 16,5.
Στις εισαγωγικές για το Πρότυπο Λύκειο πετυχαίνει βαθμό 96 στα 100 και καταφέρνει να περάσει.
Ποιος από τους δύο είναι ο άριστος?
Αξίζει να περάσει ο Μαθητής 2 στο Λύκειο επειδή του "έκατσε" το θέμα?
Αξίζει ο μαθητής 1 να χάσει τους φίλους του και να απομακρυνθεί από το σχολικό του περιβάλλον για 1 μόριο? Του αξίζει αυτή η τιμωρία?
ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΦΟΡΗ ΑΔΙΚΙΑ???
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ... ΜΕ ΚΑΘΕ ΚΟΣΤΟΣ.
Έχουμε δύο περιπτώσεις: Μαθητής 1. Πετυχαίνει την εισαγωγή του στο Πρότυπο Γυμνάσιο (ποσοστό επιτυχίας 1 στους 10). Αποφοιτά από το Πρότυπο Γυμνάσιο με βαθμολογία μ.ο. και στις τρεις τάξεις 19,5. Στις εισαγωγικές για το Πρότυπο Λύκειο πετυχαίνει βαθμό 95 στα 100 αλλά δεν καταφέρνει να περάσει (ποσοστό επιτυχίας 1 στους 3). Μαθητής 2. Δεν πετυχαίνει την εισαγωγή του στο Πρότυπο Γυμνάσιο (ποσοστό επιτυχίας 1 στους 10). Αποφοιτά από το άλλο Γυμνάσιο με βαθμολογία μ.ο. και στις τρεις τάξεις 16,5. Στις εισαγωγικές για το Πρότυπο Λύκειο πετυχαίνει βαθμό 96 στα 100 και καταφέρνει να περάσει. Ποιος από τους δύο είναι ο άριστος? Αξίζει να περάσει ο Μαθητής 2 στο Λύκειο επειδή του "έκατσε" το θέμα? Αξίζει ο μαθητής 1 να χάσει τους φίλους του και να απομακρυνθεί από το σχολικό του περιβάλλον για 1 μόριο? Του αξίζει αυτή η τιμωρία? ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΦΟΡΗ ΑΔΙΚΙΑ??? ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ... ΜΕ ΚΑΘΕ ΚΟΣΤΟΣ.