Αγαπητή Κα Κεραμέως
αναζητώ μία λογική εξήγηση προς τον γιο μου, μαθητή της Β τάξης του Βαρβακείου Γυμνασίου, γιατί θα κληθεί του χρόνου να περάσει την ψυχοφθόρο διαδικασία εισαγωγικών εξετάσεων ώστε να συνεχίσει να φοιτά στο Βαρβάκειο Λύκειο, ενώ η αδερφή του, μαθήτρια της Β΄ τάξης του Βαρβακείου Λυκείου, απλά με μια αίτηση γράφτηκε στο ίδιο Λύκειο από το όμορο Γυμνάσιο. Δυστυχώς, λογική εξήγηση που να δικαιολογεί όλη αυτή την αναστάτωση σε παιδιά, γονείς, εκπαιδευτικούς, σχολείο, όπως και να το δει κανείς, δεν υπάρχει.
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ από την πλευρά σας είναι ότι επιθυμείτε να δείτε την μεταρρύθμισή σας να εφαρμόζεται πλήρως σε βάθος τριετίας και όχι εξαετίας. Μια τέτοια κίνηση ενδεχομένως να έχει νόημα να γίνει στα νεο-οριζόμενα Πρότυπα Σχολεία για τα τρία πρώτα χρόνια μόνο, ώστε όλες οι τάξεις σε μια τριετία να έχουν αξιολογημένους μαθητές.
Δεν έχετε κανένα λόγο παρεμβάλλετε εισαγωγικές εξετάσεις στο ενδιάμεσο της δεύτερης βαθμίδας στα Πρότυπα Σχολεία Αναβρύτων, Βαρβακείου, Ευαγγελικής, Ζωσιμαίας και Ιωνιδείου, καθώς ΟΛΕΣ οι τάξεις (Γυμνασίου και Λυκείου) των σχολείων αυτών έχουν παιδιά που έχουν προκύψει από ιδιαίτερα απαιτητικές εισαγωγικές εξετάσεις 78-110 εισακτέων ανάμεσα σε 700-800 υποψήφιους.
Αποφύγετε λοιπόν τους πειραματισμούς στα παιδιά των υφιστάμενων Πρότυπων Γυμνασίων, προκειμένου αυτά να ασχοληθούν με άλλες δραστηριότητες, αντί να προετοιμάζονται ακόμα μια φορά να αποδείξουν την αξία τους.
Αυτό που χρειάζονται τα παιδιά στα υφιστάμενα Πρότυπα είναι αξιολογημένοι καθηγητές που θα έχουν κίνητρα να κάνουν το κάτι παραπάνω στην τάξη και έξω από αυτή.
Με τιμή
Αθανασία Μανάλη
Αγαπητή Κα Κεραμέως αναζητώ μία λογική εξήγηση προς τον γιο μου, μαθητή της Β τάξης του Βαρβακείου Γυμνασίου, γιατί θα κληθεί του χρόνου να περάσει την ψυχοφθόρο διαδικασία εισαγωγικών εξετάσεων ώστε να συνεχίσει να φοιτά στο Βαρβάκειο Λύκειο, ενώ η αδερφή του, μαθήτρια της Β΄ τάξης του Βαρβακείου Λυκείου, απλά με μια αίτηση γράφτηκε στο ίδιο Λύκειο από το όμορο Γυμνάσιο. Δυστυχώς, λογική εξήγηση που να δικαιολογεί όλη αυτή την αναστάτωση σε παιδιά, γονείς, εκπαιδευτικούς, σχολείο, όπως και να το δει κανείς, δεν υπάρχει. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ από την πλευρά σας είναι ότι επιθυμείτε να δείτε την μεταρρύθμισή σας να εφαρμόζεται πλήρως σε βάθος τριετίας και όχι εξαετίας. Μια τέτοια κίνηση ενδεχομένως να έχει νόημα να γίνει στα νεο-οριζόμενα Πρότυπα Σχολεία για τα τρία πρώτα χρόνια μόνο, ώστε όλες οι τάξεις σε μια τριετία να έχουν αξιολογημένους μαθητές. Δεν έχετε κανένα λόγο παρεμβάλλετε εισαγωγικές εξετάσεις στο ενδιάμεσο της δεύτερης βαθμίδας στα Πρότυπα Σχολεία Αναβρύτων, Βαρβακείου, Ευαγγελικής, Ζωσιμαίας και Ιωνιδείου, καθώς ΟΛΕΣ οι τάξεις (Γυμνασίου και Λυκείου) των σχολείων αυτών έχουν παιδιά που έχουν προκύψει από ιδιαίτερα απαιτητικές εισαγωγικές εξετάσεις 78-110 εισακτέων ανάμεσα σε 700-800 υποψήφιους. Αποφύγετε λοιπόν τους πειραματισμούς στα παιδιά των υφιστάμενων Πρότυπων Γυμνασίων, προκειμένου αυτά να ασχοληθούν με άλλες δραστηριότητες, αντί να προετοιμάζονται ακόμα μια φορά να αποδείξουν την αξία τους. Αυτό που χρειάζονται τα παιδιά στα υφιστάμενα Πρότυπα είναι αξιολογημένοι καθηγητές που θα έχουν κίνητρα να κάνουν το κάτι παραπάνω στην τάξη και έξω από αυτή. Με τιμή Αθανασία Μανάλη