Χώρες του εξωτερικού όπως Ρωσία, Γαλλία, Βέλγιο, Βρετανία, εισάγουν τα αρχαία ελληνικά, αλλά και τη νεοελληνική, ως βασική ξένη γλώσσα εκμάθησης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση!! Και το υπουργείο παιδείας, εδώ, στην κοιτίδα της γλώσσας των γλωσσών, έχει υποβαθμίσει σε έσχατο βαθμό τα αρχαία ελληνικά και κακοποιεί ανερυθρίαστα τα νέα ελληνικά. Τώρα, αφού δεν μαθαίνουν τα παιδιά μας ελληνικά στα σχολειά μας, θέλετε να βάλετε ακόμα έναν βραχνά και μάλιστα στα νήπια! Πόσο αντιπαιδαγωγικό,αντιεπιστημονικό,ανθελληνικό και αντιγλωσσολογικό μέτρο!! Αντί να εφοδιάσετε τα νήπια με την ελληνική γλώσσα όσο γίνεται καλύτερα, ώστε να έχουν και τη γλωσσική βάση για να μάθουν αργότερα και μία ή περισσότερες ξένες γλώσσες, προσπαθείτε να δημιουργήσετε μία γλωσσική και διανοητική σύγχυση στα μικρά παιδιά.
Χώρες του εξωτερικού όπως Ρωσία, Γαλλία, Βέλγιο, Βρετανία, εισάγουν τα αρχαία ελληνικά, αλλά και τη νεοελληνική, ως βασική ξένη γλώσσα εκμάθησης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση!! Και το υπουργείο παιδείας, εδώ, στην κοιτίδα της γλώσσας των γλωσσών, έχει υποβαθμίσει σε έσχατο βαθμό τα αρχαία ελληνικά και κακοποιεί ανερυθρίαστα τα νέα ελληνικά. Τώρα, αφού δεν μαθαίνουν τα παιδιά μας ελληνικά στα σχολειά μας, θέλετε να βάλετε ακόμα έναν βραχνά και μάλιστα στα νήπια! Πόσο αντιπαιδαγωγικό,αντιεπιστημονικό,ανθελληνικό και αντιγλωσσολογικό μέτρο!! Αντί να εφοδιάσετε τα νήπια με την ελληνική γλώσσα όσο γίνεται καλύτερα, ώστε να έχουν και τη γλωσσική βάση για να μάθουν αργότερα και μία ή περισσότερες ξένες γλώσσες, προσπαθείτε να δημιουργήσετε μία γλωσσική και διανοητική σύγχυση στα μικρά παιδιά.