• Σχόλιο του χρήστη 'Αναστασία Διγενή' | 30 Απριλίου 2020, 17:14

    Αν θέλουμε να πετύχουμε γλωσσική κατάρτιση στο δημόσιο σχολείο θα χρειαστεί η δεύτερη ξένη γλώσσα να διδάσκεται δύο ώρες στο Δημοτικό σχολείο από την Δ' τάξη, τρεις ώρες εβδομαδιαίως στο Γυμνάσιο και τρίωρο στις τάξεις του Λυκείου. 'Ενας στόχος θα πρέπει να είναι η χρήση της ξένης γλώσσας από τους μαθητές ως γλωσσικό εργαλείο μέσω σχολικών προγραμμάτων (π.χ. Erasmus) ή ερευνητικών εργασιών κ.α. Ένας δεύτερος στόχος, εξίσου σημαντικός, θα πρέπει να είναι η σύνδεση της ξένης γλώσσας με το ΚΠΓ. Αυτό όμως μπορεί να επιτευχθεί μόνο αν αυξηθούν οι ώρες διδασκαλίας και βελτιωθεί το σχολικό εγχειρίδιο του Γυμνασίου/Λυκείου, ώστε οι μαθητές να μην ξεκινούν στην Α' γυμνασίου ξανά από την αρχή και να έχουν δυνατότητα εξάσκησης κατανόησης προφορικού λόγου (Hoerverstehen).