Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Αναστασία Διγενή | 30 Απριλίου 2020, 17:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αν θέλουμε να πετύχουμε γλωσσική κατάρτιση στο δημόσιο σχολείο θα χρειαστεί η δεύτερη ξένη γλώσσα να διδάσκεται δύο ώρες στο Δημοτικό σχολείο από την Δ' τάξη, τρεις ώρες εβδομαδιαίως στο Γυμνάσιο και τρίωρο στις τάξεις του Λυκείου. 'Ενας στόχος θα πρέπει να είναι η χρήση της ξένης γλώσσας από τους μαθητές ως γλωσσικό εργαλείο μέσω σχολικών προγραμμάτων (π.χ. Erasmus) ή ερευνητικών εργασιών κ.α. Ένας δεύτερος στόχος, εξίσου σημαντικός, θα πρέπει να είναι η σύνδεση της ξένης γλώσσας με το ΚΠΓ. Αυτό όμως μπορεί να επιτευχθεί μόνο αν αυξηθούν οι ώρες διδασκαλίας και βελτιωθεί το σχολικό εγχειρίδιο του Γυμνασίου/Λυκείου, ώστε οι μαθητές να μην ξεκινούν στην Α' γυμνασίου ξανά από την αρχή και να έχουν δυνατότητα εξάσκησης κατανόησης προφορικού λόγου (Hoerverstehen).