Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΕΛΕΝΑ | 30 Απριλίου 2020, 17:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αύξηση αριθμού των παιδιών στα τμήματα θα είναι ολέθρια για μαθητές και εκπαιδευτικούς, αν λάβετε υπόψη σας τις ελλιπείς κτηριακές και υλικοτεχνικές δομές που υφίστανται. Ο/η εκπαιδευτικός έχει να αντιμετωπίσει μόνος του πάσης φύσεως προβλήματα και είναι τρομερά δύσκολο να βρει πάντα λύσεις . Βρίσκεται σε μια τάξη χωρίς καμιά βοήθεια ή στήριξη και καλείται να διαχειριστεί γονείς και μαθητές με πολλές ιδιαιτερότητες ο καθένας. Γιατί δεν υιοθετείτε άλλα πρότυπα προηγμένων χωρών όπου συνυπάρχουν δύο εκπαιδευτικοί και πολλές φορές και βοηθητικό προσωπικό μέσα στην ίδια τάξη, αντί για αυτό που επιθυμείτε να εφαρμόσετε; Σημειωτέον πως ο αριθμός των μαθητών σε αυτές τις χώρες είναι περίπου δεκαέξι ατόμων! Σας παρακαλούμε πολύ μην προβείτε σε αυτό το μέτρο δυσχεραίνοντας ακόμα περισσότερο το έργο μας.