Αξιότιμη κα Υπουργέ,
Ως κεραυνός εν αιθρία έπεσε στους κύκλους των γονέων παιδιών που φοιτούν ή προτίθενται να φοιτήσουν σε Πρότυπα Γυμνάσια η πρόταση για εισαγωγικές εξετάσεις στα μέχρι τώρα συνδεδεμένα Λύκεια.
Μόλις τρία χρόνια από μια δύσκολη διαδικασία αξιολόγησης, στην οποία τα παιδιά αυτά ανταποκρίθηκαν επάξια, θα κληθούν να αποδείξουν ότι η προηγούμενη αξιολόγηση ήταν ορθή αλλά και ότι η εκπαίδευση που έλαβαν τα τρία αυτά χρόνια ήταν η πρέπουσα για ένα Πρότυπο Σχολείο, διότι έφτασαν στο επίπεδο αυτό μετά από ετήσιες προαγωγικές εξετάσεις. Άρα ουσιαστικά δεν κρίνονται αυτά αλλά το σύστημα που τα έχει υποστηρίξει για να φτάσουν ως εδώ.
Θεωρείτε ότι αυτό είναι δίκαιο απέναντι σ’ αυτά τα παιδιά; Μήπως θα έπρεπε να αναθεωρήσετε και παράλληλα να ενισχύσετε την δομή αυτών των σχολείων, εξασφαλίζοντάς τους αξιολογημένους διευθυντές και καθηγητές από την πρώτη ώρα λειτουργίας, παράλληλα με δράσεις που στοχεύουν στην αριστεία;
Ευχαριστώ.
Πατέρας μαθητή Βαρβακείου Γυμνασίου
Αξιότιμη κα Υπουργέ, Ως κεραυνός εν αιθρία έπεσε στους κύκλους των γονέων παιδιών που φοιτούν ή προτίθενται να φοιτήσουν σε Πρότυπα Γυμνάσια η πρόταση για εισαγωγικές εξετάσεις στα μέχρι τώρα συνδεδεμένα Λύκεια. Μόλις τρία χρόνια από μια δύσκολη διαδικασία αξιολόγησης, στην οποία τα παιδιά αυτά ανταποκρίθηκαν επάξια, θα κληθούν να αποδείξουν ότι η προηγούμενη αξιολόγηση ήταν ορθή αλλά και ότι η εκπαίδευση που έλαβαν τα τρία αυτά χρόνια ήταν η πρέπουσα για ένα Πρότυπο Σχολείο, διότι έφτασαν στο επίπεδο αυτό μετά από ετήσιες προαγωγικές εξετάσεις. Άρα ουσιαστικά δεν κρίνονται αυτά αλλά το σύστημα που τα έχει υποστηρίξει για να φτάσουν ως εδώ. Θεωρείτε ότι αυτό είναι δίκαιο απέναντι σ’ αυτά τα παιδιά; Μήπως θα έπρεπε να αναθεωρήσετε και παράλληλα να ενισχύσετε την δομή αυτών των σχολείων, εξασφαλίζοντάς τους αξιολογημένους διευθυντές και καθηγητές από την πρώτη ώρα λειτουργίας, παράλληλα με δράσεις που στοχεύουν στην αριστεία; Ευχαριστώ. Πατέρας μαθητή Βαρβακείου Γυμνασίου